7. Régi ismerős

1 0 0
                                    

Néha elcsodálkozom, hogy lehet valaki ennyire gecibuta?- gondolta magában Csárli.
Ezzel az idézettel kezdett el mesélni a fiú Gyurikának. Hatalmas emlékbuborékok vették körül a fejüket Csárli beszéde közben, akárcsak egy filmben. Bár a filmeket általában élvezik az emberek, ez inkább egy ZS-kategóriás skifihez hasonlított.
Kezdetben, mikor Isten megteremtette Évát, úgy gondolta, a NŐ túl jó a világra, így kapott maga mellé egy férfit, Ádámot. Ezt nem találta elég büntetésnek, így kapott még egy sorscsapást, a szülési képességet. Minden utódot Éva nemzett, értelmes, gondolkodó lényeket nevelt belőlük. Ám egyik napon mamutvadászat közben Ádám úgy gondolta, beszáll a nevelésbe, de ez a segítsége átfordult a rossz oldalra, szétbaszta Éva munkáját. Elrabolta (eldugta) egyik gyermeküket és tudományos kísérleteket végzett rajta. Közülük legjobban sikerült eredménye az volt, mikor a kicsi Káin fejétből sikerült kioperálni az agyát. A következményeket elnézve, egy spontán agylobotómia jobb sorsot adott volna az emberiségnek. Történtek egyéb dolgok, akkoriban még nem létezett vérfertőzés, mint elítélendő dolog. Minden utód, aki Káintól származott kicsit elcseszett lett. Amit szépszerével lehet; illa berek, nádak, erek. 
Na jó is lenne, ha itt vége lenne a sztorinak, viszont pár évtiszede megszületett egy igazi Isten csapása, Jónás. Agysejtjei nem hogy kifejlődve nem voltak, hanme egyszerűen nem voltak. Járt kelt a világban és ránkszabadított sok-sok rossz dolgot. Például a zsíros hajat és a gombás ételeket. Mit ad Isten, útját keresztezte Csárli. Jól ismert szereplőnknek kicsit több dühkitörése és agyfasza volt akkortájt mint most. Ezen Jónás barát sem segített, sőt, fokozta elmeállapotának romlását, mert egymásba szerettek és összeköltöztek. Négy-öt hűtőborítással később Csárli kirúgta lakásából Jónást, és öriharit mondott neki. Jónás se volt rest, feltalálta  a laktózérzékenységet és meghintette vele Csárlit. Becsempészte lakásába a polos-nevű átokfajzatot, a diszélexiáját és merevedési zavarait is otthagyta. Csárli örök bosszút esküdött Jónás ellen. Évekbe tellett, mire kiötölte tökéletes tervét. Hát mit nem mondjak, ez nem a kapulopás volt, mert az füstbement, és mert ez egy hülye ötlet.
Most, a jelenlegi időszámítás szerint, Jónás után 29-et írunk, és két főszereplőnk egy mező közepén áll, mint két répa, és valószínűleg éhenhalnak, ha nem fordulnak a kannibaluzmus eszközéhez.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 10, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Így jártam Gyurikával (eredeti levédett)Where stories live. Discover now