Halilintar:18
Taufan:18
Gempa:18
Blaze:17
Ice:17
Thorn:16
Solar:15Fang:18
Yaya:18
Ying:18
Gopal:18Tok Aba:55
Amato 32
Mara:29
Kaizo:21[~'Pagi~']...Di kuala Lumpur.....
Terlihat Seorang Wanita Sedang menyiapkan Sarapan untuk Keluarganya...Yang Tersayanggg..ehek
Mara:Ehem!...HALI.TAUFAN.BLAZE.
ICE.THORN.SOLAR...AMATOOOO!!!...
cepat turun makan kalau tak.!Beli sendiri!!Kemudian Terdengarlah..Suara seperti Orang"Yang tengah berlari marathon..Dari arah tangga..Dan....GDBUK!!
Taufan:Heh!..Salah Kau lani blaze.!Sampai Jatuh kita!"Ucap taufan marah Kepada sang adik
Blaze:Nyenyenyet..!!..Bye"Tanpa Rasa bersalah Blaze berlari ke meja Makan meninggalkan Sang abang A.k.a Taufan
Thorn:Apa Abang Blaze ni.! Kesian Abang upan..tau"Marah thorn..Mengembungkan pipi Chubbynya...Padahal Marah..Kok-Ah sudahlah.._-
Halilintar:oi!..Boleh diam Tak ha!!?..Bisingg!!"Ucap Sisulung...Lebih Kepada Marah ya..
Mara:sudah- Sudah...Cepat makan..Ayah dan Ummi ade Surprice Untuk Korang tau!"ucap Mara..Niat untuk Menghentikan Pergaduhan itu.
Setelah mendengar Ucapan mara..mereka Pon duduk di Meja makan..Bukan atas Meja ya..Atas Kursi...🌑:-)
Solar:So..Apa surpricenya Ummi?"tanya Sibungsu..
Ayah:haaaa..!..Kita Akan-
Solar:Maaf ayah tapi Solar Tanya ummi..heheh"Ucapan Tenang Dari solar Namun Amat menusuk..
Yang Lain Berusaha Untuk menahan. tawa mereka....Manakala Sang ayah Hanya Bersedihan Di pojokan..Kasian~
Ummi:Besok Kita akan Ke Rumah Tok aba di pulau Rintis....
Diam Sejenak...Kemudian,....
Taufan: Yeyyy!!!...Akhirnya Kita boleh Jugak Pegi rumah Tok aba..Selama ni Asyik VC je...
Solar:Haahlah...Mesti tok aba Sunyikan tinggal sendiri...Kesian Tok aba.."Ucap Solar..
Thorn:Ehh?..Yeke tok aba Tinggal Sendiri je...?..
Halilintar:Hnm..Aku dengar pantai Dekat sana Cantik-cantik Semua.."Ucap Halilintar sambil Memainkan Hp nya..
Ice:Wah..tak sabar nak berenang
Blaze:sama! Eheh
Amato dan mara Ketawa mendengarnya...
['•Keeseokkan Harinya•']
Mereka Semua Sedang Dalam Perjalanan Ke Pulau Rintis...Mereka Bertolak Ke sana Selepas Solat subuh karna Pulau Rintis agak jauh dari Kuala lumpur..
YOU ARE READING
[|•Welcome Back Bro]•|√
FanfictionMengisahkan..Seorang Remaja yang Terpaksa Berpisah Dengan Saudara-saudaranya.Sejak baru lahir.Oleh kerana Tinggal Bersama Atuknya..Di pulau rintis supaya Atuknya Tidak Keseorangan...