Di pagi Yang Cerah.. Terlihat Seorang Remaja yang sedang membantu ibunya menyiapkan Sarapan untuk Keluarganya..
Gempa:Ummi, Gempa Dah siap Susun pinggan,ada apa-apa lagi yang boleh gempa bantu?
Mara:oh.. Terima kasih sayang,Hnm.. rasanyaa tak ade Apa-Apa dah..oh ya!.. tolong kejutkan Saudara kamu ya.."ucap mara lembut
Gempa: Baiklah Ummi!.."ucap gempa Sambil menaiki tangga untuk ke bilik makhluk-makhluk yang hidup di rumah ini..😀
Pertama Gempa ke biliknya yang dikongsi bersama abang KembarNya..iaitu Halilintar dan Taufan
Cleekk..
Gempa:Hali?..Fan?..."Ucapnya Sambil Memasuki biliknya..
Gempa mendapati Keduanya masih tertidur di Katil.. Dengan posisi Hali yang tidurnya Normal...dan Taufan Dengan posisinya kepala Di bawah lantai sedangkan Kakinya Diletakkan di atas Perut Halilintar.. WOW...
Oh Iya, di setiap bilik ada dua Katil...Jadi satu katil boleh muat untuk 2 orang... Katilnya besar ya guys...
Gempa berjalan menghampiri Kedua Saudara nya..dan menggoncang-goncang tubuhnya.. berharap agar mereka Terbangun..
Gempa:Hali! Taufan!.. Bangun cepat!!..Ummi dah masak breakfast..!
Hali:Hnm...Kejap..Aku masih ngantuk........
Taufan: .Pergi lah sana gem..z.... ZzzzZzzz
Gempa:.....
Gempa:BANGUN!!!
HT:WAAAAAAA!!!!
Keduanya Serentak Bangun Dan menjerit
Gempa:Ha! Bangun pon!..Mandi Cepat! Dan turun makan....Aku Nak pegi kejutkan yang lain.. Bye~"..ucap gempa dan langsung beredar dari situ.
........
Taufan:Tak sakit ke anak tekak dia?
Hali:..Hn.. Mungkin tak..
['•Di Bilik keempat Elementel termuda'•]
Ceklek...
Gempa memasuki bilik Itu ..Terlihat Kembar suhu masih Di Atas katil dalam posisi Blaze Yang tidur mengiring dan menghadap ke arah Kanan manakala ice memeluk nya dari belakang.....Dan duo fotosintesis Hanya Tinggal thorn Saja di atas katil..
Gempa.pov:Eh? Mana Sibungsu?..
Ceklek...
Terlihat seorang remaja lelaki yang keluar dari bilik mandi.. Dengan tuala yang melingkar di pinggangnya..Dan rambut yang masih basah.....Bensin bin narsis.../plakk
Solar:Eh? Bang gem?..
Gempa:Oh solar Dah bangun rupanya... Tolong kejutkan yang lain oke..Abang Nak pegi kejutkan Ayah..
Solar:oke bang!.."Ucap solar
Gempa pun pergi meninggalkan bilik tersebut..Dan Menuju ke bilik "Bapack Berdikari"..
Tok tok tok tok
Gempa:Ayah? Boleh gempa masuk?..
Tidak ada respon..
Tok tok tok
Gempa:Ayah!.. Bangun cepat..!
Ceklek....
Pintu bilik pon terbuka..Dan Terlihat Amato yang......"Sudah mandi?
Gempa:Eh?..Ayah Dah bangun rupanya... Ummi cakap ayah selalu bangun lewat?..
YOU ARE READING
[|•Welcome Back Bro]•|√
FanficMengisahkan..Seorang Remaja yang Terpaksa Berpisah Dengan Saudara-saudaranya.Sejak baru lahir.Oleh kerana Tinggal Bersama Atuknya..Di pulau rintis supaya Atuknya Tidak Keseorangan...