Cake |3|

47 8 4
                                    

Son görüşmelerinin üzerine 4 gün geçmişti Jennie sürekli onu görmek istiyordu.

Jennie bıkkın bıkkın müşterilere istediği şeyleri veriyordu; pasta,simit, poğaça, kruvasan anlarsınız ya.

Son müşteriyi de uğurladiktan sonra yerine oturacaktı ki kapıdan giren eşsiz güzelliği gördü ve tezgah arkasından çıkarak hemen yanına gitti:

-Hosgeldin Jisoo, gelmeyeceksin sandım. Özledim seni.

- Beni, beni mi özledin?

-Ah evet, bu arada adım Jennie! Gel, sana geçende söz vermiştim istediğin şeyi ısmarlayacaktım. Ne istersin?

Parmağıyla rafları gösterdi, Jisoo'nun gözleri yine takılı kaldı bir yere.

-Burdaki pastaya bakıyorsun. Bunu mu istersin?

-Ha? Uhm evet onu istiyorum Jennie.

Jisoo'nun elinden tutarak bir masaya yerleştirdi kızı, ardından pastayı koydu.

-Afiyet olsun Jisoo.

- Bana eşlik et lütfen.

Jennie aslında ona eşlik ederse kızabilecek olan patronundan korkması gerekiyordu, fakat Jisoo'nun yanında kendini güvende hissediyordu.

-Tamam sana eşlik edeceğim. 'Jennie, Bir çatal daha aldi ve sandalyeye oturdu.

Jisoo dakikalardir pastaya dokunmadı. Yine Jennie 'nin yanındaki bir yere bakıyordu gözleri.

-Neden yemiyorsun? İstersen değiştireyim.

-Korkuyorum

-Neyden? Pastadan mı?

-Ustume dökmekten.

Jennie anlam veremedi. Sessizlik oluştu ortamda.

-Ben gideyim Jennie. Sana kolay gelsin, sağol pasta için. Hoşçakal.

- Nede-

Jisoo çekip gitti, yürürken dengesizdi gidince arkasında üzgün, şaşkın aynı zamanda kendisine aşık bir Jennie bırakmıştı.

Keep your word. 'JenSoo❦︎✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin