Κεφάλαιο 3ο

31 3 1
                                    

*Ακατάλληλο περιεχόμενο*

Γύρισα πάλι προς την Νάταλι και συνέχισα να χορεύω μαζί της .
«Τελείωσε το ποτό μουυυ» την άκουσα να φωνάζει χωρίς να σταματάει να χορεύει .
«Πάω να μας φέρω» είπα και έπιασα τα ποτήρια μας περπατώντας , βασικά προσπαθώντας να περπατήσω προς το μπαρ , ο κόσμος ήταν τόσος πολύς που δεν χωρούσε ούτε μύγα να περάσει ανάμεσα τους .
«Μια βότκα με λεμονάδα και ένα ουίσκι  με πάγο» φώναξα στον μπάρμαν και γύρισα να κοιτάξω προς την πλευρά των κοριτσιών.
«Τι έγινε; Άλλη το πρωί άλλη τώρα;» άκουσα την φωνή της να μου λέει ειρωνικά δίπλα στο αυτί μου . Ανατριχιασα. Πάντα το κατάφερνε αυτό.
«Έχεις κάποιο πρόβλημα;»
«Μπαα θα χάσεις το μέτρημα όμως»
«Δεν πειράζει , όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο» της είπα κλείνοντας της το μάτι και επιστρέφοντας στα κορίτσια .
«Αντε καλέ που είσαι» μου είπε η Νάταλι και χωρίς να χάσει λεπτό ήρθε πάλι πάνω μου. Ούτε κολλιτσιδα να ήταν . Ξεκινήσαμε πάλι να χορεύουμε και ένιωσα για ακόμη μια φορά ένα βλέμμα να με κοιτάζει. Γύρισα προς το μέρος της και την είδα να λυσσαει κοιτάζοντας την Νάταλι. Τα βλέμματα μας ενώθηκαν για ακόμα μια φορά και εφόσον ήμουν σίγουρη ότι με έβλεπε , γύρισα την Νάταλι , την έφερα κοντά μου και την φίλησα. Εκείνη δεν έχασε λεπτό και κόλλησε ακόμα περισσότερο το σώμα της πάνω μου . Έκοψα το φιλί και γύρισα να κοιτάξω προς το μέρος της. Με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα. Της έκλεισα το μάτι και συνέχισα να χορεύω . Μέσα σε δευτερόλεπτα ένιωσα το άρωμα της  και την είδα να μας προσπερνάει μαζί με την ηλίθια τύπισσα από το πρωί και αφού με έσπρωξε για να είναι σίγουρη ότι θα την δω έπιασε την άλλη και ξεκίνησαν να χορεύουν. Μόλις είδα τον ξανθομπαμπουρα να την κρατάει από την μέση άρχισα να φορτώνω.Ηταν τόσο ωραία ντυμένη σήμερα , φορούσε ένα απλό τζιν και μια ανοιχτή μπλούζα επιδεικνύοντας το πλούσιο στήθος της . Έφερα ακόμα πιο κοντά μου την Νάταλι και ξεκίνησα να χορεύω ακόμα πιο προκλητικά μαζί της . Και εκείνη όμως δεν έκατσε έτσι , έπιασε τον στουμπο που είχε μαζί της και την φίλησε . Το αίμα μου πλέον ήταν σε θερμοκρασία βρασμού έσπρωξα την Νάταλι και λέγοντας ένα σόρρυ πήγα στην τουαλέτα να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου . Είναι απίστευτη , τελείως απίστευτη , σκεφτόμουν καθώς πήγαινα πέρα δώθε στο μπάνιο. Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα . Την κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα και πήγα στον νεροχύτη να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου.
«Τι έγινε ; Ζεσταθηκαμε;»
«Εεε αρκετά με τέτοια βόμβα να χορεύει πάνω σου και εσύ θα ζεσταινοσουν»
«Σιγα την βόμβα» είπε και ήρθε δίπλα μου στον νεροχύτη.
«Ωω έλα τώρα Ειρήνη.Δεν την είδες πόσο μου τρίβεται; Πόσο να κρατηθώ και εγω.» της είπα θέλοντας να την νευριάσω ακόμα περισσότερο μα κερδίζοντας ένα χαστούκι .Γύρισα και την κοίταξα σφίγγοντας τα δόντια μου.
«Δεν το έκανες τώρα αυτό»
«Κι όμως» είπε και πήγε να φύγει αλλά δεν πρόλαβε , την έπιασα από το χέρι και την γύρισα πάνω μου . Ένωσα τα χείλη μας και την κόλλησα πάνω στον νεροχύτη. Ω θεέ μου , πόσο μου είχαν λείψει αυτά τα χείλη.  Τόσο μαλακά. Την δάγκωσα επίτηδες και την άκουσα να αναστεναζει. Πήρα περισσότερο θάρρος και την ανέβασα πάνω στον νεροχύτη μπαίνοντας ανάμεσα στα πόδια της. Φιλιομασταν για ώρα μην δίνοντας καμιά σημασία στα άτομα που μπαινοεβγαιναν. Με κρατούσε από τον αυχένα και με γρατσουνουσε όσο εγώ την κρατούσα από τον λαιμό . Το απολαμβάναμε τόσο και οι δύο. Όταν σταματήσαμε να πάρουμε ανάσα κοιταχτηκαμε στα μάτια και τότε συνειδητοποίησα τι έκανα τόση ώρα . Απομακρύνθηκα από κοντά της και έφτιαξα την μπλούζα μου και τα μαλλιά μου.
«Αυτό , για να μην νομίζεις ότι μπορείς να φιλάς μπροστά μου οποιοδήποτε πουτανακι « Είπε καθώς κατέβαινε από τον νεροχύτη και έβγαινε από το μπάνιο. Αφήνοντας με εκεί, ξαναμμενο και προβληματισμένο. Τι σκατα κάνω γαμωτο μου .Βγήκα από το μπάνιο και επέστρεψα πάλι στο τραπέζι .

«Που είσαι εσύ τόση ώρα;» μου ψιθύρισε η Νάταλι αισθησιακά στο αυτί . Έτσι όπως ήμουν όμως ,ήταν το κερασάκι στην τούρτα .
«παμε σπίτι μου;» της είπα και γύρισε και με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο γνεφοντας μου καταφατικά , την έπιασα από το χέρι και αφού άρπαξα βιαστικά το παλτό μου βγήκαμε από το μπαράκι . Τότε την είδα, στο απέναντι πεζοδρόμιο , καθόταν μόνη της και κάπνιζε. Μόλις με είδε ξαφνιάστηκε και μολις είδε ότι δίπλα μου είχα την Νάταλι τσιτωθηκε. Μμ δεν στα είπανε καλά Ειρηνακι. Ξεκινήσαμε γρήγορα να περπατάμε προς το αμάξι και έπειτα στο σπίτι. Δεν κατάλαβα για ποτέ φτάσαμε με τα νεύρα που είχα . Κατεβήκαμε από το αμάξι και ανεβήκαμε στο διαμερισμα μου , μόλις άνοιξα την πόρτα την ένιωσα να κολλάει πάνω μου.
«Κρις, σε θέλω» δεν χρειάστηκαν και πολλά μετά από αυτό ,την ανέβασα πάνω μου καθώς της φιλούσα τον λαιμό. Εκείνη αναστεναζε και μου γρατσουνουσε την πλάτη. Την ακούμπησα στο κρεβάτι και ανέβηκα από πάνω της ,εκείνη με διέκοψε και γύρισε μπρούμυτα τεντώνοντας το σώμα της και κολλώντας τον κωλο της επάνω μου. Γαμωτο , έχει και κωλαρα. Της άνοιξα το φόρεμα και της το έβγαλα σε δευτερόλεπτα αφήνοντας της με το κόκκινο δαντελωτό στρινγκ της. Την γύρισα και πάλι ανάσκελα και ξεκίνησα να την φιλάω στον λαιμό και έπειτα πιο κάτω , με μια γρήγορη κίνηση της άνοιξα το σουτιέν και άρχισα να γλύφω τις ρώγες της ενώ ταυτόχρονα την έτριβα πάνω από το εσώρουχο. Οι αναστεναγμοί της ακουγόταν δυνατά σε όλο το δωμάτιο . Έφερε τα χέρια της στην άκρη της μπλούζας μου και την έβγαλε μανιωδώς. Με γύρισε έτσι ώστε να είναι από πάνω μου. Ξεκίνησε να με φιλάει και να με δαγκώνει στον λαιμό. Γαμωτο , αυτό θα αφήσει σημάδι. Αλλά μου άρεσε , το έκανε ωραία . Ξεκίνησε να κατεβαίνει προς τα κάτω με την γλώσσα της μέχρι που έφτασε στην άκρη του παντελονιού μου. Έπιασε το κούμπωμα περίτεχνα με τα δάκτυλα της και το άνοιξε . Σε δευτερόλεπτα ήταν και αυτό στο πάτωμα. Δεν την άφησα να κάνει πολλά πολλά, δεν μου αρέσει ούτως η άλλως. Την γύρισα πάλι ανάσκελα και αφού αφαίρεσα και το εσώρουχο της , μπήκα μέσα της. Ένιωσα το σώμα της να κυρτωνει και τα νύχια της να μπαίνουν βαθειά στην πλάτη μου. Κι άλλα σημάδια . Την φιλούσα στον λαιμό ενώ ταυτόχρονα έμπαινα και έβγαινα μέσα της με αργό ρυθμό στην αρχή και έπειτα πιο γρήγορα . Άρχισα να γλύφω και πάλι τις ρώγες τις και την ένιωσα να τρέμει. Με δυο γρήγορες κινήσεις και αφού φώναξε δυνατά το όνομα μου , ένιωσα τα υγρά της επάνω μου. Της εδωσα ένα φιλί και ξάπλωσα δίπλα της .
«Αυτό ήταν τόσο τελειο» μου είπε μόλις κατάφερε να βρει τις ανασες της .
«Χαιρομαι που σου άρεσε» της είπα και έκλεισα τα μάτια μου.
«Ναι αλλά... εσύ;»
«Μμ ίσως αύριο.Ελα να κοιμηθούμε τώρα γιατί είμαι πτώμα.» γύρισε πλευρό και χώθηκε μέσα στην αγκαλιά μου. Πάει ακόμα μια βραδιά της ζωής μου .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κρις.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 20, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Τέλεια ατελείςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora