Wahh,păi ce pot spune e că de când mă știu mă mut cu părinții mei dintr-un loc în altul . Nu am avut nici măcar o data un loc stabil în care să stăm .
Prietenii nu mi-am făcut aproape toată copilăria ,doar când eram mică câțiva băieți de pe strada pe care locuiam voiau să se împrietenească cu mine ,iar unul dintre ei chiar mă salvase.
M-am născut în Tokyo
Acolo am stat când eram mică, înainte să înceapă ai mei să se mute și să mă ia și pe mine ,iar în acel timp m-am simțit minunat alături de ei .
Lăsând copilăria mea fără prietenii , săptămâna asta urmează să mă mut în Tokyo,abea aștept asta ! Cu această ocazie o să vorbesc cu ai mei de faptul că chiar vreau să rămân aici și că mă pot descurca de una singură.Din câte îmi aduc aminte, în Tokyo se află vechii mei prieteniii ,îmi este așa dor de ei...........
Trecând peste asta, eu chiar nu am apucat să mă prezint............Oh, vai ,asta nu-i frumos din partea mea...
Păi, cum să încep.........hmm............În primul rând mă numesc Erika Kimura și am 16 ani . După cum am spus mai sus ,mă mut cu familia foarte des și nu ,nu suntem refugiați sau ceva, dacă la asta vă gândeați. Ai mei pur și simplu iubesc să călătorească, să exploreze noi locuri cu o mulțime de culturi și tradiții . Eu spre deosebire de aceștia nu prea ,adică da,iubeam și eu să fac asta dar de la un timp chiar am ajuns să mă plictisesc de locurile noi,iar dorința de a avea prietenii creștea din ce în ce mai tare.
Sunt o persoană destul de băiețoasă chiar dacă sunt fată,iubesc hainele largi și de mică ,înainte de a începe să ne tot mutam (asta a început cam pe la cei 12 anișori ai mei din timpul ăla) făcusem de la 4 ani taekwondo . Deși era o vârstă fragedă, ai mei m-au dat la cursuri deoarece au observat că aveam un comportament destul de agresiv și aveam o forță pe care unii copii la vârsta respectivă nici nu și-o puteau imagina . În timpul mutărilor noastre eu încă mă antrenam deoarece iubeam sportul ăsta și simțeam că mă descrie .
Păi și ca să termin minunata mea descriere vă mai pot spune că ador negrul și de la 15 ani fumez . Deși nu o fac des ,totuși o fac , iar părinții mei nu știu nimic de asta ,dacă ar știi cred că doar tata ar fi de acord deoarece și el fumează(cam de la el am luat și eu asta). Am părul brunet și ochii albăstrui închis, de statură sunt destul de micuță dar nu-mi pasă așa de mult de înălțime, mă iubesc așa cum sunt <3Aveți mai jos o poză cu mine :
CITEȘTI
Tokyo Revengers x reader[[°°°{ love story ♡°°°]]
Teen FictionBună tuturor , această poveste este despre o fată pe nume Erika (mai pe scurt Eri), care în călătoria sa prin viață , descoperă iubirea adevărată cu ajutorul unei persoane din Toman . Deși ura chestiile legate de iubire a ajuns să nu o mai facă dato...