και αν δεν μπορέσω μακριά της;

9 4 2
                                    


Η Άλεξα έχει πάει για προπόνηση..
Τελευταία έχει πολλά νεύρα..
Όχι γενικά.. έχει νεύρα στον Ντιέγκο.. έχει να τον δει πάνω από 1 εβδομάδα.

Που να ήξερε ότι την έβλεπε αλλά κρυφά.
Μακάρι να μπορούσε να τον δει

Η Άλεξα..η Άλεξα ακόμα να παραδεχτεί αλλά έχει συναισθήματα για τον Ντιέγκο.

Απόφασισε μετά από τη προπόνηση της θα πήγαινε στο δάσος. Εκεί που είδε τους αγγέλους. Και αν τους έβλεπε άλλη μια φορά θα τους μίλαγε.. αν και για την Μια αυτό δεν ήταν καθόλου καλή ίδια..

Ο Ντιέγκο.. ο Ντιέγκο τσακωθηκε με τον Αρμάντο. Ενώ είχαν κανονίσει να μην την συνάντηση.. αυτός ακύρωσε τον λόγο του και πήγε.. τι έγινε..;; Μισό λεπτό παρακαλώ..

FLASH BACK

Pov diegou:

Δεν μπορούσα άλλο ήθελα να πάω να δω πως είναι.. τι κάνει;

Αν και ο Αρμάντο μου είπε να μην το κάνω. Έφτασα έξω από το σπίτι της αόρατος.. κάθομαι στο κρεβάτι της.

Κοιμόταν..η μικρή μου.. αυτή είναι η μοίρα μου; Να μην μπορώ μακριά σου.. είναι γραμμένο να με ερωτευτείς και να σε ερωτευτώ..αλλά με αυτόν τον τρόπο εγώ θα καταστραφω..

" Γαμω τους αγγέλους μου. Έλα έξω ηλίθιε"

Όχι.. ο Αρμάντο γαμω.. την έχω γαμησει..

Βγαίνω έξω.. και τον βλεπω κατακόκκινο από θυμό..

" Τι είπαμε;"

Με ρωτάει..

Ντιέγκο: μην θυμώνεις..

" Τι είπαμε γαμω το σου."
Είπε υψώνοντας λίγο την φωνή του.

Ντιέγκο: να μείνω μακριά τής..συγνώμη αλλά δεν μπορούσα.. η μοίρα είναι γραμμένη το γνωρίζω.. αυτή είναι για εμένα και εγώ για αυτήν.

" Θα αφήσεις τις μαλακίες. Ξέρεις ότι αν γίνει αυτό που είναι γραμμένο εσύ θα πεθάνεις.. ή ακόμα καλύτερα θα γίνεις θνητός ηλίθιε. θες να γίνεις θνητός απαντά μου.ΘΕΣ;"

φώναξε λίγο στο τέλος..

Ντιέγκο: οχ..όχι.

i am a devil but i have angel heartWhere stories live. Discover now