η ιστορία τώρα γράφεται..

11 3 4
                                    

Pov Alexa's:

Είχα ξεκινήσει από το πρωί να ψάχνω για τους αγγέλους.. είχα κάνει τεράστια αναζήτηση.. δεν μπορεί ! Μπορεί όντως οι άγγελοι να ζουν.. και ένας από αυτούς να είναι ο Ντιέγκο.

Το συζήτησα και με την μια. Πριν μιλάγαμε κλήση.. αλλά τίποτα η μία δεν με πιστεύει..

Οπότε αποφάσισα ότι θα το κάνω μόνη μου.

Κάποια στιγμή θα παρακολουθήσω τον Ντιέγκο.. και θα μάθω την αλήθεια.

Αν δεν ισχύει.. τότε χρειάζομαι ψυχολόγο..

" Αγάπη μου.. θα βγεις σήμερα καθόλου από το δωμάτιο σου "

Με ρωτάει η μητέρα μου
Είναι Σάββατο.. και όπως φυσιολογικά όπως όλος ο κόσμος βγαίνει γιατί δεν έχεις σχολείο.

Όχι εγώ μέσα κλεισμένη.

" Ναι μαμά αλλά ποιο αργά"
Τις λέω.. πόσο ποιο αργά ήδη είναι 7 η ώρα. το απόγευμα. θα δω τι θα κάνω.. μάλλον πάω καμία βολτουλα μωρέ.

Μήνυμα από την μια:

Αγάπη μου θα έρθεις βόλτα.. θα βγω εγώ η Ρόζα και το αγόρι τής..;

Με ρωτάει η μία.. και τι.. το αγόρι της Ρόζας.. έχει αγόρι..;

Ας τα αφήσω αυτά αύριο έχω μερα μπροστά μου.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και αφού απαντάω θετικά στο μήνυμα.. σηκώθηκα και να ντυθώ. Αφού βρήκα κάτι να βάλλω. Τότε ξεκίνησα κανονικά για το σπίτι της μιας μαζί θα πήγαμε..

Φτάνω και χτυπάω την πόρτα.

" Μισό λεπτό"

Ακουω μια όχι και τόσο γνώριμη φωνή.. και μου ανοίγει την πόρτα . Ο αδελφός της!! Γύρισε από το εξωτερικό.

" Λιαμμμ"
Λέω και πέφτω στην αγκαλιά του.

" Μικρη-"
Λέει και με κράτησε στην αγκαλιά του .

(....)

Λίαμ: πόσο μεγάλωσες βρε εσύ..

- γιατί εσύ πας πίσω.. έχω να σε δω κάνω από χρόνο.

Λίαμ: δεν φταίω που σπουδάζω..

- όχι δεν φταίς..

Συζητάμε ενώ καθόμασταν στο καναπέ στο σαλόνι.. ο Λίαμ ήταν το πρώτο μου κρας.. όχι μόνο κρας αλλά τέλος πάντων.  Πριν φύγει είχαμε κάνει κάτι και μου είχε πει..να προσέχω την αδελφή του και αυτός θα προσέχει έμενα.

i am a devil but i have angel heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora