KM: „co kdybychom to mezi sebou prostě urovnali aby to malý nemuselo žít rozděleně? Prostě s tebou chci strávit zbytek mého života, protože tě miluju "
V: „taky tě miluju ale nemůžu se vyrovnat s tím že jsi mě prostě podvedl...promiň Klausi..."
Postavila jsem se a byla připravena odejít ale Klaus mě jemně chytil za ruku a postavil se.
KM: „tak pojeď se mnou domů a o Caroline už nebudeš slyšet a nebudeš jí ani vidět "
V: „dobře jak myslíš...ale nečekej že budu s tebou v jednom pokoji "
KM: „ale notak přeci kvůli tomu nebudeš se mnou v jednom pokoji "
V: „pravda budu hned v pokoji vedle "
Usmála jsem se na něj a šla dolů se rozloučit a Klaus šel hned za mnou.
V: „vypadá to že se rozloučíme "
D: „už odjíždíš? "
V: „ano jinak se ho nezbavím "
Klaus se zasmál.
E: „ale nemůžeš odjet až zítra večer, protože zítra je Miss Mystic Falls a ty tam nemůžeš chybět, protože jsi jedna z rodin zakladatelů "
Podívala jsem se na Klause.
V: „jestli to nebude vadit tak se tu do zítřka zdržím "
KM: „samozřejmě a já budu tvůj doprovod "
V: „nejsi na to moc starý? "
KM: „možná "
Oba jsme se zasmáli a já se otočila zpátky na Elenu.
E: „a je mi líto co se stalo s Caroline "
V: „v pohodě zítra jí nakopu zadek až mi dají šerpu Miss Mystic Falls a korunku a další ty blbinky okolo "
E: „dobře tak pojďme si vybrat šaty "
V: „dobře a ty jsi jdii vybrat nějaký hezký oblek a myslím že ti s tím nejlépe pomůže Elijah a nebo Damon se Stefanem "
Odešla jsem s Elenou si vybrat šaty a Klaus s mými bratry šli vybrat vhodný oblek aby zapadal do kolektivu a ne jak z 15. století. Tento rok se účastnila i Elena i Caroline a Bonnie, takže vám můžu slíbit že jestli vyhraje Elena nebo Bonnie vůbec mi to vadit nebude. Došli jsme do nějakého obchodu s šaty kde byla strašně milá paní, která nám poradila jaké šaty by se k nám hodili.
Po pár hodinách vybírání - večer
Elena si nakonec vybrala krásné modré šaty a jelikož na mě ještě nebylo vidět moje těhotenství tak jsem si mohla dovolit nějaké odvážnější šaty a k tomu nádherné boty.
ČTEŠ
Middle Salvatore 2
VampireJsem Viktorie Salvatore sestra bratrů Salvatorových jak už asi víte. Začala jsem chodit s jedním původním hybridem ale pohádali jsme se a tak jsme se rozdělili. Je před námi dlouhá cesta ale nikdo neví jestli každý nepůjdeme odbočkou, která po chvil...