Zdál se mi divný sen. Stála jsem na planině a přede mnou se tyčila kobra. Cítila jsem velký, skoro až skutečný strach. Nevím proč mi připadalo, že se to doopravdy stalo. Možná proto, že se to doopravdy stalo. Když mě ta myšlenka napadla věděla jsem, že tomu tak je. Najednou se něco přiřítilo vystrašilo to kobru i mě. Měla jsem pocit, že se kolem mě prohnal hodně silný vítr. Tak rychlé to bylo. Něco v mé hlavě mi říkalo, že to co se kolem mě prohnalo byla Sunny i když pořád nevím kdo to je. A potom, když jsem si byla jistá, že bych zjistila kdo Sunny vlastně, jsem se probudila.
Otevřela jsem oči a hned je zase zavřela. To světlo bylo na moje oči moc silné. Vedle mě se objevil doktor a řekl:,, Konečně se probudila". Poté mi vysvětlil, že jsem spadla do dravého proudu řeky, ve kterém jsem málem umřela. Spala jsem prý týden a tři dny. Když jsem se zeptala, co mi vlastně je, doktor odpověděl, že jsem se nalokala hodně vody, měla těžký otřes mozku, způsobený velkou ránou do hlavy a menší a větší pohmožděniny. Takže jsem dopadla celkem dobře, když vezmu v úvahu, že jsem sletěla s vodopádem. Doktor se mě také zeptal jestli si pamatuji svoje jméno a ještě něco jiného. Odpověděla jsem mu, že si pamatuji, že se jmenuji Alea . O tom ostatním, co si pamatuji, jsem mu radši neřekla. Doktor mi ještě oznámil, že mě pustí, jestli moje léčení půjde dobře a vyléčím se z amnézie nebo najdou moji rodinu, už na konci týdne. Já jsem si ale byla jistá, že rodinu nemám. Teda tu normální, sestavenou z lidí. Moje rodina je Sunny. Byla jsem si tím jistá a že bych se vyléčila z amnézie? Ne, tam podle mě taky nebyla velká šance. Musela jsem najít Sunny a to znamenalo, že z nemocnice musím utéct.
ČTEŠ
Mám zůstat nebo odejít?
AdventureAlea a její nejlepší kamarádka Sunny spadli do dravé řeky. Aleu zřejmě vytáhli protože kolem sebe slyšela hlasy a jeden z říkal: Jestli přestane bojovat tak zemře. Přežije Alea a Sunny nebo zemřou? Vzdá to Alea? Je Sunny pořád na živu?