După ziua de ieri am avut o noapte îngrozitoare. Am fost terorizat de coşmaruri legate de frate-meu şi fiinţa aia superbă care într-un mod ce rămâne un mister pentru mine, e iubita lui.
Am fost bântui toată ziua şi apoi întreaga noapte de ochii ăia albaştri şi am tânjit ca un disperat după buzele alea roşiatice.
Mă cuprinde panica când mă gândesc că o cunosc doar de câteva ore şi deja îmi bântuie gândurile şi mă face să-mi pierd somnul.
Ce naiba se întâmplă cu mine. Trebuie să-ţi revii băiete. Am nevoie disperată să-mi dovedesc mie că am rămas acelaşi tip misogin, indiferent şi egoist.
Nu-mi pasă că e abia marţi , în seara asta mă duc în club şi-mi testez toate limitele.
Dar până atunci trebuie să mai rezist încă opt ore în carceră. Încă de ieri îmi ţesusem în minte un plan prin care s-o determin pe Raven să nu mai fie aşa strictă cu programul meu. Îmi dădusem seama că nesimţirea mea nu va duce nicăieri . ci doar va agrava complet lucrurile, aşa că nu-mi rămâne decât să mă port bine. Decid să fac un efort şi să mă prefac interesat de ceea ce ar trebui să le fac acolo. Mai aveam însă şi un alt interes. Trebuia să înţeleg cât de serioasă era relaţiei cu Adam şi să-mi evaluez şansele de a o aduce în patul meu, pentru că mi se cuibărise în suflet convingerea că nu e altă cale de a scăpa de obsesie. Nu era chiar prima dată când îi suflam lui Adam gagicile, dar ţinând cont că nu mai aveam chiar cincişpe ani, probabil ar fii frumos din partea mea să nu mă bag, dacă povestea lor e serioasă.
Mă ridic din pat şi decid să nu cobor la masă ca să-l enervez pe tata ca să mă răzbun pentru tratamentul inuman la care mă supune şi pentru a nu fii nevoit să-i faţa lui frate-meu pentru că mă calcă efectiv pe nervi pentru că are trecere la blondină.
Azi o s-o impresionez cu siguranţă. Nu-mi place să mă îmbrac în costum dar vom scoate tot arsenalul la înaintare. Am ascunse prin dulap nişte costume Armani de la o prezentare şi decid să îmbrac unul. Îmi pun o cămasă albă impecabilă găsită absolut întâmplător pe acolo şi mă privesc în oglindă. Până şi eu m-aş îndrăgosti de mine. Bine, eu chiar sunt înnebunit după propria imagine.
Cobor scările în living unde toată lumea este adunată şi discută tot felul de prostii. Când apar se face brusc linişte. Aşa şi trebuie, cu aşa ceva sunt obişnuit ca cei din jurul meu să rămână fără replică când îmi fac apariţia.
Mama rămâne cu privirea pironită asupra mea şi mă soarbe din ochi, tata e şocat, iar Adam a rămas cu furculiţa în aer şi gura larg deschisă. Pregăteşte-te cretinule să pierzi. Dacă mă gândesc mai bine nici nu mă interesează ce e între tine şi blondină. Va fii a mea cu orice preţ.
-Aiden, dragule nu stai la masă, mă întreabă mama când îşi revine.
-Nu, mă grăbesc să ajung la muncă, spun intenţionat ca să atrag atenţia.
Tata, care pare cel mai şocat mă întreabă dacă mă simt bine. Nu mă deranjez să-i răspund, o sărut pe mama şi pe Nana care tocmai îşi facea apariţia în living şi ies pe uşă.
Astăzi costumul nu se poate asorta decât cu Maserati, aşa că scot maşina aia neagră şi superbă şi mă îndrept spre tribunal. Sper ca bondina mea să fie matinală aşa cum bănuiesc şi s-o fac praf de la prima oră. Cu cât rezolv problema mai rapid cu atât mai repede mă pot întoarce la minunata mea viaţă.
Până să ajung în birou colecţionez un număr impresionat de zâmbete de la femeile care îmi ies în cale şi care îşi dau coate când mă văd.
Ajung chiar cu cinci minute înainte dar în ciuda euforiei care pusese stăpânire pe mine când ajung în dreptul uşii de la biroul ei, emoţiile încep să apară şi mâinile îmi transpiră de parcă sunt la prima întâlnire. Nu Aiden că eşti prost , prost rău de tot. Îmi vine să-mi dau pumni şi chiar o fac în mintea mea şi mă izbesc cu capul de pereţi ca să-mi revin.