Bevezetés

107 0 0
                                    

~1. évad 1. rész~

Nathaniel Jacobs vagyok. Az East Highland High School tanulója vagyok. Mindenki ismer, de nincs túl jóhírem. Tudni illik nem vagyok hűséges egy lányhoz sem. Nemrég lett vége a kapcsolatomnak Madeline Perezzel, mert megcsaltam a legjobb barátnőjével, Cassie Howard-dal. Nem tudok megmaradni egy kapcsolatban hogy őszinte legyek.. Nagyon hamar megunom az egészet, de valamiért egy lányt sem taszít el a rossz hírem, ugyanúgy tapadnak rám, mint azelőtt, hogy ezek a dolgok kiderültek. Ha már itt tartok hadd meséljek a gyerekkoromról. 9 éves voltam, mikor rátaláltam apám pornókazettáira. Apám mindenkivel lefeküdt, akivel csak tudott. Férfiakkal, nőkkel, transzneműekkel, és volt, hogy kisebb korúakat is megrontott. A kazettákon különféle jelek voltak és a színek sem voltak ugyanazok. Megfejtettem, hogy ezeknek jelentésük van, hogy senki ne baszakodjon a kazettákkal.  12 évesen komoly diétába kezdetem és edzeni is rendszeresebben edzettem. Azóta a lányok álma vagyok a suliban, de nekem mégis csak egy lány kell. Ava Garfield, Egér lánya. Amikor besétált a folyosón, mindenki őt nézte. Az a lány egy megtestesült isten.. Utólag nagyon bántam, hogy nem próbálkoztam be nála, csak legjobb barátok lettünk, hiszen összejött a lúzer Ethan-nel. Attól a gyerektől a hideg kiráz, még az az undorító Kat sem tudott vele megmaradni egy hetet.

 Attól a gyerektől a hideg kiráz, még az az undorító Kat sem tudott vele megmaradni egy hetet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ava Garfield vagyok, Egér lánya. Apámat valószínű sokan ismeritek, ő egy drogdíler volt, Custerrel jártak házról-házra drogot árulni. Apám sajnos nemrég meghalt, hiszen Ashtray egy kalapáccsal megütötte a fejét, és belehalt. Biztosan csodálkoztok, hogy hogy sajnálhatom apámat ha ilyen ember volt. Hát úgy, hogy az én családom egy rakás szar. Anyám egy alkoholista fasz ugyanúgy ahogy a bátyám is. A bátyám Andrew Garfield. Andrew próbál segíteni a családon úgy, hogy házikat és dolgozatokat ad el, viszont semmit nem segít, mert hagyja anyámnak, hogy ugyanúgy eligya a pénzünket. De nekem már nem kell miattuk aggódnom, hiszen apám nekem adta a rohadt nagy házát, ami tele van értékes dolgokkal, lett saját fegyvertáram, és tíz biztonsági őr vigyáz rám. Amikor először megjelentem a suliban mindenki rám hajtott. Még azok a srácok is, akik kapcsolatban voltak. Nate Jacobs volt az első aki odajött hozzám beszélgetni és körbevezetett a suliban. Legjobb barátok lettünk, és nála jobb barátom szerintem még  sosem volt. Van egy srác a suliban, Ethan Daley, akit mindenki lúzernek tekint, de szerintem rohadt aranyos srác, emlékszem, hogy ebédnél mellém ült és megkérdezte van-e barátom. Nem válaszoltam, csak ráöntöttem az ebédem, de suli után bocsánatot kértem tőle és pár napra rá összejöttünk. Az egyik bulin a szemem láttára csókolta meg Kat-et, ott szétmentünk, de két napra rá visszajött, hogy bocsánatot kérjen, és én meg is bocsájtottam.

 Az egyik bulin a szemem láttára csókolta meg Kat-et, ott szétmentünk, de két napra rá visszajött, hogy bocsánatot kérjen, és én meg is bocsájtottam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
What the fuck, Nate?Where stories live. Discover now