~1. évad 4. rész~
-Nagyon jó volt Ava-val tölteni két napot, nagyon szükségem volt már valakire, akinek el tudtam mesélni a dolgokat amik köztem és Maddy között történtek. Igazán megnyugtatott az is, hogy Ava ilyen könnyen és nyugodtan kezelte a dühkitörésem Maddy miatt, és csak lefektetett és elcsitított. Ava valahogy más, mint a többiek. Cassie is mindent továbbított amit mondtam Maddy-ról és ezáltal Maddy még többet hazudott, és minden titkom elárulta. Ava pedig félbeszakítások nélkül végighallgatott mindent amit mondtam neki. Nagyon boldog vagyok, hogy jött ide egy ilyen lány aki elfogad engem az összes hibámmal és rossz szokásommal együtt. Ava és én legjobb barátok lettünk, viszont én kezdem úgy érezni, hogy többnek kéne lennie az egésznek. Miután elköszöntem Ava-tól egész este rajta kattogott az agyam. Kajálás közben, edzés közben, a zuhany alatt és mindenhol. Az az érzés maradt meg a legjobban, mikor elkezdett simogatni. Akkor ott úgy éreztem, hogy valamit muszáj lesz tennem. De nem tettem, és nagyon is bánom, hogy semmit nem csináltam. Az az érzés mikor lefektetett a combjára és elkezdett simogatni egyszerűen mindent felülmúlt. Mindent elképzeltem vele. A közös jövőt, hogy mennyire csodálatos is lenne vele minden. Aznap este az Ava képeit nézegettem, gyönyörködtem benne, és egyszerűen hihetetlen volt az, hogy nekem ő a legjobb barátnőm. Az álmom is róla szólt.. Egy emeletes ház előtt ültem, amely előtt egy medence pihent. Három kiskutya futkározott a szépen csillogó zöld gyepen, én pedig eperfagyit ettem, és a naplementét néztem. Majd aztán nyílt az ajtó. Hátranéztem, és Ava jött ki az ajtón. Szeme gyönyörűen csillogott a naplementében. Terhes volt, testére pedig gyönyörű virágos ruha simult. Mellém ült, így már ketten, vagyis jobban mondva hárman néztük a gyönyörű naplementét. Ava rám nézett, és én is rá. -Szeretlek!- Felelte Ava, majd ajkaink egyre közelebb kerültek egymáshoz. Már majdnem megcsókoltam, de megszólalt az a kurva ébresztő. Izzadtam, és a szemeim is könnyesek voltak. Az egész olyan volt, mintha tényleg megtörtént volna. Tiszta víz voltam, úgy néztem ki, mint aki kint aludt az esőn. Le kellett zuhanyozzak, de még mindig csak Ava és az álmom járt a fejemben. Talán Ava az első, aki iránt ennyire durván érzem a szerelmet, és talán Ava az első olyan lány, akivel nem tudnám azt megtenni, amit Maddy-val vagy Cassie-vel tettem.
-Miután Nate letette a telefont, én azonnal elaludtam. Nagyon ki voltam fáradva, viszont kurva jó napom volt. Az álmomban Ethan volt. A nappalimban ültünk, keze a combomon pihent. Teljesen máshogy nézett ki, mint mikor utoljára láttam. Haja puha volt és gyönyörű arany színe csillogott a fénytől. Elegánsan volt felöltözve, Öltönyt viselt nyakkendővel, a kezében egy csokor rózsa volt, másik kezével a combomat simogatta. Én csak mosolyogtam rá, ő pedig ugyanígy tett. Letette a csokor rózsát, majd megmarkolta a combom, közben szenvedélyesen megcsókolt. A hátamra fektetett és csókolt tovább. Megtörtént aminek meg kellett, Ethan mellkasán feküdtem, és Ethan csak annyit mondott. -Bár igazi lenne..- Felriadtam, kapkodtam a levegőt, azt sem tudtam hol vagyok. Andrew szaladt be a szobámba egy pohár vízzel, és állandóan azt kérdezgette jól vagyok-e. Csak bólogattam, de hogy őszinte legyek én sem tudtam mi bajom volt. Talán attól volt az egész amit Ethan az álmom végén mondott. Suliba menet megláttam Ethan-t, de teljesen lesokkoltam. Ethan teljesen úgy nézett ki, mint az álmomban. Öltönyben volt, szemüvege már nem volt rajta, és egy pattanás sem volt megtalálható az arcán. Mikor meglátott elmosolyodott, és odajött hozzám. -Szia Ava! Ezt neked hoztam..- Odanyújtotta nekem a csokrot, és mosolygott. Megköszöntem, majd egy pillanatra Ethan mögé néztem. Nate-t pillantottam meg. Kicsit letörtnek tűnt, de mikor meglátta, hogy nézem őt mosolyogva intett nekem. Délután is találkoztunk Ethan-nel. Megcsókolt és hát igen, összejöttünk. A második emeleti ablakra terelődött a tekintetem. Nate állt ott, kezében az elhúzott függönnyel. Mikor ránéztem elengedte a függönyt és elment onnan. Nem értettem mi baja lehet, mikor ráírtam, hogy mi volt a baja, csak annyit írt, hogy fáradt volt. Teljesen látni lehetett rajta, hogy nem ez a baja. Nem faggattam tovább, tudtam, hogy úgysem fogja elmondani akármi is a baja.
VOUS LISEZ
What the fuck, Nate?
FanfictionEuphoria roleplay fanfiction- two bestfriends, one falls in love