McKay és Nate párbeszéde

31 0 0
                                    

~1. évad 6. rész~

-Faszomat beleverem ebbe az egészbe.- Ütött rá Nate erőből a falamra, majd ledobta magát a kanapémra, ahol felbontott még egy sört. -Te ezt el tudod hinni McKay? A lúzer Ethan, meg az az istennő Ava ÖSSZEJÖTTEK vágod?- Kiabált Nate indulatosan, én pedig csak a sarokban gubbasztottam -Nem Nate, én sem tudom elhinni. Először még neked sem hittem, mikor mondtad, de most, hogy láttam..- Amúgy az egész teljesen hihetetlen volt még számomra, hiszen mikor Ava belépett a folyosóra nem azt néztem volna ki belőle, hogy pont ő fog összejönni a suli stréberével. -Tesó, én ezt nem bírom elviselni, de komolyan..- Ordibált Nate még mindig és az üres sörös dobozt a földhöz vágta, majd kibontott egy újat. -Nate, tudom, hogy ideges vagy de azzal, hogy mindent tönkreteszel a kibaszott házamban, attól még nem lesz jobb..- Mondtam, majd felvettem a földről az üres dobozokat és kidobtam őket. -LESZAROM MCKAY BAZDMEG! AZT SEM TUDOM MI A BÜDÖS FASZOMAT KEZDJEK MAGAMMAL,AZ IDEG ÍGY IS MINDJÁRT SZÉT BASZ!!- Üvöltött Nate, a ház már szinte remegett a hangjától. Felállt, majd háromszor a falba ütötte a fejét, aminek ott is maradt a nyoma. -Kösz bazdmeg, beverted a falam.- Ráztam meg a fejem, és Nate-re néztem, akinek a fejéből ömlött a vér. -Teljesen beteg vagy tesó.- Vágtam rá, közben csak ráztam a fejem. -Ez az egész annyira elbaszott..- Mondta Nate könnyes szemekkel.. -Itt vagy te basszameg, álmaid kibaszott nőjével, pár kibaszott óra alatt felszedted, az én álmaim nője meg együtt van azzal a szájbakúrt nyomorékkal, és megbocsájtott neki azok után, hogy lesmárolta azt a disznót a buliban. Kitudja lehet többet szét sem fognak menni.- Mondta Nate, majd megtörölte a szemeit. Én csak csodálkoztam.. Nate sosem beszélt még így egy lányról sem. Se Cassie-ről, se Maddy-ről, se arról a maradék több millió csajról. Itt én is észrevettem, hogy Nate-nak talán tényleg Ava az első, akit megbecsül és küzd érte. -De tudod mi a legelbaszottabb? Kérdezte Nate miközben erősen dörzsölte meg a szemeit. -Na?- Kérdeztem vissza, őszintén kíváncsi vagyok arra, hogy Nate még mit fog mondani. -Az, hogy Ava úgy bánik velem, mintha tényleg együtt lennénk. Velem alszik, előttem öltözik, az ölembe ül, puszilgat és mindenféle aranyos beceneveket ad nekem, mint még eddig soha senki.. A múltkor például a combja közé feküdtem, IGEN, ODA, mielőtt még értetlen fasz lennél és visszakérdeznél, és a combjait simogattam, ő meg ott sóhajtozott, mintha meg akarnám dugni. Jó persze, meg akartam és meg is akarom, de mi a fasz?- Mesélt mindent Nate, én pedig eléggé elcsodálkoztam, de csak halkan hallgattam amit mesélt. -Wow..- Válaszoltam röviden, és eléggé meghökkentem. -Ja meg geci, mikor az ölemben ült direkt elkezdett mozogni, én meg kurvára élveztem, és mielőtt megdughattam volna, leszállt rólam. Vágod ott mozgott RAJTA, és még láttam is rajta, hogy élvezte. Jó persze én is élveztem, és a derekát fogva gyorsítottam a mozgását, de pont akkor szállt le, mikor megtettem volna, amit mindig is akartam..- Mesélte Nate, és mikor rátért a "csípősebb" részekre láttam, hogy elkezdett izzadni. -És mi van, ha amúgy meg akar tőled valamit, csak nem akarja megbántani Ethan-t?- Kérdeztem tőle, de Nate csak rázta a fejét és letörölte a vércseppet ami az izzadsággal keveredve folyt lefelé az arcán. -Tesó, mikor leszállt rólam elkezdett Ethan- nel beszélgetni, és olyanok voltak, hogy mennyire szereti meg minden ilyen nyálas szar. -Rázta a fejét Nate. -Nem tudom tesó, de menjünk aludni, mert mindjárt összeesel.- Lepacsiztam Nate-tel, és mihelyt lefeküdt a kanapéra ki is dőlt. Én felmentem a saját szobámba, és a saját ágyamba feküdtem. Hogy őszinte legyek eléggé meglepődtem azokon, amiket Nate mesélt nekem, és még elég sokáig agyaltam rajta. Körülbelül negyed tizenegy lehetett, mikor végre elnyomott az álom.

What the fuck, Nate?Where stories live. Discover now