•7

309 14 0
                                    

Ráno mě vzbudili paprsky slunce. Postavila jsem se z postele a mířila do koupelny. Dívala jsem se a sebe v zrcadle. Vypadala jsem strašně, oteklé oči od plakání, kruhy pod očima no prostě hrůza. Vzala jsem si hřeben a začala si česat vlasy. Pak jsem si zakryla makeupem ty kruhy a šla si najít něco na oblečení. Protože jsem si ty modřiny chtěla skrýt tak jsem si vzala šedé těpláky a velkou černou mikinu, stejně dnes nepůjdu nikde ještě jsem si vzala mobil který jsem si dala do kapsy a šla dolů. V kuchyni byla máma táta a Kie. "Dobré ráno" řekla s úsměvem Kie. Máma se na mě jen podívala a šla mě obejmout. "Už mi to nedělej víš jak jsem se o tebe bála" řekla máma ustaraným tónem. "Já vím mami už se to nestane" Máma se na mě jen usmála a šla zpátky dělat snídani. Já jsem si šla sednout ke Kie na barovou židli a začali jsme si povídat. "No co těšíš se do školy?" zeptala se mě Kie. Co??!! Ježis já jsem zapomněla že zítra jdeme do školy.
"To co je za otázka? Kdo by se už jen těšil do té mučírny" řekla jsem otraveně. "Ale Em však si najdeš nové kamarády a bude fajn" řekla povzbudivě máma. "A možná i nejakého boyfrienda" "Kie vždyť je na to ještě mladá" řekl táta. Já jsem se jen zasmála.
Pochybuji že si najdu kamarády. Já vlastně ani nevím jaké je to mít kamarády, neboť na té minulé škole se mi jedině posmívali a šikanovali mě mám po tom i dost vyditelné a hluboké jizvy a dost se za ně stydím a teď ještě ty modřiny no to je skvělé.
Máma dodělala snídani položila je před nás my jsme jen s úsměvem poděkovali a začali jíst.
Když jsem dojedla chystala jsem se jít si lehnout zpátky do postele a takhle strávit tento den, no ale ne máma mi to musela překazit. "Jo a abych nezapomněla naši nový sousedé nás pozvali na večeři takže se hezky oblečte a o šesté ať jste tady" Kie na to jen kývla a odešla do pokoje a já jsem jen stála na těch schodech a dívala se před sebe a doufala že nejdeme k Rafovi. "Em si v pořádku?" zeptal se otec který právě šel kolem schodů. "J-jo" otočila jsem se a šla do pokoje. Zavřela jsem dveře vytáhla z kapsy mobil a podívala se kolik je hodin bylo 13:44 tak to mám ještě čas. Vzala jsem si počítač a zapnula si Euphorii.

⚠️! POZOR BUDOU SPOILERY TAKŽE KDO NEDOKOUKAL A NEBO SE NA TO CHTĚL KOUKNOUT TAK PROMIŇTE!⚠️

Ten seriál miluji i když se tam objeví to (s€x), ale stejně já už s tím nic nenadělám. Zrovna přišla scéna kde Feza (pardon nevím jak to mám napsat) střelili do břicha při přestřelce s Ashem. Normálně jsem se rozbřečela protože Fez a Ash byli moji nejoblíbenější z celé Euphorie a pokud Fez nebo Ash zemře tak já se půjdu asi zastřelit. Já vím je to jen seriál ale já to prostě strašně prožívám.

Kluk od vedle {RAFE CAMERON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat