⚠️!SPOILERY NA EUPHORII!⚠️
Sedím na posteli s otevřenými usty a z očí mi tečou vodopády slz protože Ash zemřel a Feza vzali do vězení. Normálně se cítím jako kdybych dívala na Hačika.
"No to asi jak ne!" řekla jsem si pro sebe. Odložila jsem počítač a šla se namalovat protože už je 16:58 a upřímně jsem vypadala hůře než bezdomovec, takže musím s sebou něco dělat.
Hodinová práce je dokončena a už jen si vybrat co si obléknu. Nechtěla jsem nejaké vyzívavé šaty ale nic jiného jsem neměla. Tak jsem šla za Kie ale ta neměla taky nic, tak jsem si vzala tyto
I když mi tam vydět ty jizvy ale co už, už to musím ukázat a nebát se. Pak jsem si ještě dala naušnice vzala kabelku do které jsem si hodila mobil řasenku atd.
A mohla jsem jít. Otevřela jsem dveře a sešla dolů po schodech až ke dveřím kde už na mě všichni čekali přišla jsem k ním oni se na mě usmáli a máma mi řekla.. "Jsem na tebe pyšná" já jsem se jen usmála máma se otočila a šla po boku táty a já jsem šla s Kie.
Já když už jsem jen vyděla jak jdeme k Rafovi, začala jsem být nervózní a začala jsem se bát. Máma zaklepala na dveře hned nám otevřel pan pravděpodobně Rafův otec. Pozdravil nás a my jsme jen vešli dovnitř. Ten dům byl opravdu velky a krásný.
"Ahoj ty musíš být Emily" řekl Rafův táta. "Dobrý večer a ano"
"Můžeš mi tykat" usmál se na mě.
"Dobře" řekla jsem mu.
"Já jsem Ward, toto je Rose a ještě mámě dvě dcery Sarah, Whezzie a jednoho syna Rafe. Děti podte dolů!" zakřičel na nich Ward. Hned přišla hezká blondýna a vedle ní také hezká bruneta. "Tohle je Sarah" Rose ukázala na tu blondýnu "Ahoj" pozdravila mě a mile se usmála. "A tohle je Wheezie" ukázala na tu brunetu "Ahoj" řekla natěšeně a také se na mě usmála. "Ahoj" také jsem je pozdravila. "No a tohle je Rafe" ukázal na něj když scházel schody. "Dobrý večer a ah.." zastavil se když mě uviděl. Z Kie vyběhlo jen arogantní ahoj a já jsem se na něj jen dívala a on na mě. Pravděpodobně nečekal že právě já se tady ukážu. Pak jsem odvrátila zrak na Kie která mě táhla k jídelnímu stolu.
ČTEŠ
Kluk od vedle {RAFE CAMERON}
AdventureNormální holka jménem Emily se že svojí rodinou přistěhuje do Outer Banks. Ale ještě neví co jí tím příjezdem čeká.. nájde si přátelé? možná pravou lásku..?