Bahar, bana döndü ve Saadet abla benim akrabam. Maddi durumları önceden çok iyiydi, evlerinde sürekli hizmetçileri bile vardı ama kocası dolandırıldı her şeyleri kaybettiler. Kocası hapishanede olduğu için zor durumda kaldı. Ben de ona bu şekilde destek oluyorum. hayatında temizlik yapmamış biri işte. O yüzden sen hem ona gösterirsin hem de ona yardımcı olursun. Saadet hanımın bir anda oturuşu değişti ve ah Bahar eski günler aklıma geldi kötü oldum dedi. Bahar bir anda bana döndü ve koş Saadet ablana su getir dedi. Ben de mutfağa fırladım ve su getirdim. Daha düne kadar emrimde çalışan bir kadının temizlikçisine su getirmek ! Sanırım travma etkisi yaratacak cinsten bir durumdu ama sorgusuz bir şekilde hizmet ediyordum.
Bahar konuşmaya devam etti, Saadet abla bu gördüğün köle benim normalde müdürüm. Ama kendisi bana hizmet etmek için yalvardı yakardı hatta ayaklarıma kapandı hahahahah ben de dayanamadım boynuna tasmayı bağladım.
Saadet: Bahar iyi yapmışsın, bu erkeklerin hepsini böyle köleleştirmek lazım.
Bahar: Amaan abla, bak sen dün milyonluktun bugün temizliğe geliyorsun. Bak bu dün amirimdi bugün köpeğim hahahah
Saadet: Doğru söyledin kız Bahar, anı yaşamak lazım.
Bahar: Aynen ablacım, sen rahat ol. Ben okurken bana yaptığınız yardımları unutmadım, şimdi karşılığını ödemek istiyorum.
Ben sadece onların konuşmalarını dinliyor ve kendime bir yer edinmeye çalışıyordum. Bahar, kalk bize birer çay getir de içelim sen de temizliğe başla artık dedi. Saadet ise bana acıyarak bakıyor ve bittin artık sen der gibi kafasını sallıyordu. Çayları getirdiğimde Bahar, benim ayakkabılarını kokaladığı sonra beni nasıl ezdiğini kahkaha ata ata anlatıyor, Saadette keyifle dinliyordu. Derken birden Saadet bana e bu salak tam köpek demesin mi? başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. İlk defa biri bana salak dedi ve söyleyen kişi de çalışanımın çalışanıydı.
Bahar benim bu şaşkınlığımı anlamış olacak ki, ne bekliyordun ki. Sana burda da mı Bekir bey diyelim. Bildiğin yerde sürünen, hizmet için can atan aptal bir kölesin. Hem gel şu ayaklarıma masaj yap artık dedi. Bir anda kendimi ayaklarının dibine attım. Saadet kahkaha ile bak yerini nasıl biliyor sefil köle hemen atladı ayaklarının altına dedi. Ben o sırada Baharın ayakalrını elime almış ovmaya başlamıştım bile. Saadet arkamda kalmıştı yüzünü göremiyordum ama arkamdan nasıl keyifle izlediğini tahmin ediyordum. Bahar birden artık iş yerinde de yaparsın deyince birden ayakalrına kapandım nolur beni rezil etme yalvarırım nolur diye yalvarmaya başladım. İkiside bu yalvarmamdan o kada keyif almışlardı ki, gülmeleri yankı yapıyordu. Sonra kafamın üstüne ayağıyla bastırıp, ben sana masajı bırak da bana yalvar dedim mi sefilll diye bağırdı. Devam et çabuk sesiyle irkildim ve masaja devam ettim. Sonra onlar sohbete devam ettiler belki de bir saat masaj yaptım, parmakalrım uyuşmuştu. Bahar, abla istersen sana da yapsın dedi. Saadet, bana da köle olacak bu dediğinde Bahar ayıpsın benim malım sen malın diye bir kahkaha daha atınca beni ayağıyla Saadetin ayaklarına itti. Ben Saadete köle olmam şeklinde bir cevap verince;
Bahar: Ne dedin sen?
B: Ben sana köle oldum ona değil.
Bahar: Kime istersem hizmet edersin, ne dersem yaparsın.
B: Ama benn..
Bahar: kes sesini !
Ayakalrına masaj yaparken ki telefonuyla çektiği fotoğrafı gösterdi. Elife atmamı ister misin? Hani şu yazın gıcıklığına izin vermediğin Elif. Hayır lütfen Bahar yapma dedim. Bahar, kapan o zaman Saadet ablanın ayaklarına ve ondan af dile dedi. Çaresizce Saadetin ayaklarına kapanıp af diledim. Hiç umursamadı. Bahar ise seni affedene kadar orda kalacaksın. Ben duşa gidiyorum, geldiğimde umarım kendini affettirmiş olursun dedi. Saadet, sen gelene kadar ben bunu mum ederim merak etme dedi ve sırtıma okkalı bir tokat indirdi. Tam bağırıp ayağa kalkacağım sırada kafama ayakalıyla bastırdı ve yalvar lan köpeğim olmak için diye kahkaha attı. Sanırım Bahar banyodan çıkana kadar bu kadın benim ağzıma edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLELİK BİR BAŞLANGIÇ MI? SON MU?
Short StoryLiseden beri içinde itaat etme duygusu olan ama görünüşte sert ve baskın karaktere sahip olan Bekir, çalışanının emrine giriyor. Hayat daha da zorlaşıyor onun için.