1.rész

262 17 8
                                    

Ismét egy fergeteges buli végéhez közeledtek. Már csak az utolsó búcsú volt csak hátra. Mindannyian a színpad elejére mentek, ahol integettek a rajongók tömegének.Jungkook látta, hogy Jimin leguggol ,és úgy kezd elköszönni. Egy hirtelen ötlettől vezérelve JK megindult Jimin mögé ,előszőr csak a vállára tette a kezét de agyában cikáztak a gondolatok-itt a visszanem térő alkalom, hogy megtegyem, muszáj megtennem-gondolta és Ő is Jimin mögé guggolt, teljes testével Jimin hátához simult. Jimin éppen az kiáltotta -Love you guys-és ezt a pillanatot választotta.Előtte annyit súgott Jimin fülébe, hogy szeretlek, és bekapta fél fülét, és azt képzelte, Jimin ajkait csókolja. Jimin eddig tudta visszatartani a könnyeit.

Hirtelen olyan félelemmel vegyített boldogság töltötte el, ami leírhatatlan volt. Jungkook belekiabálta a mikrofonba, hogy Love you -ami természetesen Jiminnek, a szerelmének szólt és örömmel hallotta, ahogy Jimin is ki mondja: Love you-tudta, hogy neki volt válasz, amiért végtelenül boldog volt ,szinte az összes szőre felállt erre a kimondhatatlanul boldog érzésre. Még adott egy puszit párja édes fülére és hogy a helyzetet kicsit oldja-mert tudta, hogy most oltári nagy kockázatot vállalt-azt kiáltotta-Ne sírj Jimin-azzal segített neki felállni, és vissza mentek a többiekhez, akik már sürgették, mert menniük kellett.
Mosolygott mindenki, Jhope és Tae ugyanolyan boldognak tűntek de Namjoon mosolya mögött látszott, hogy nagyon nem örült ennek a tettének.

Miután leértek a színpad alá Jimin könnyes szemmel mosolygott Jungkookra, nem tudott megszólalni. Viszont Jk annyira zavarban volt és egy kicsit félt is a következménytől, hogy csak annyit mondott:-Semmi baj Jiminnie, tegnap én sírtam, ma te-és megsimogatta a vállát. Szerencsére meghallotta a tűzijáték hangját, ami jó ürügy volt, hogy eltűnjön, ezért gyorsan elszaladt otthagyva Jimint, aki csak pislogott, mert nem igazán értette mi is történt az elmúlt percekben.

Most komolyan szerelmet vallottak egymásnak 60 ezer ember előtt? Nagyon boldog volt, de azért remélte, hogy ebből nem lesz botrány. Minden vágya volt felvállalni a kapcsolatukat, de nagyon kockázatos dolog, akár a banda végét is jelentheti.Elmélkedésében Rm hangja zavarta meg -gyere Jimin, nézzük meg a tűzijátékot, a többiek már mind ott vannak-és magával húzta.Jimin érezte, hogy valami nem stimmel vele-ebből ma még lesz egy komoly beszélgetés-gondolta- Ahhh Jungkookie, mit tettél-mondta ki halkan, ügyelve ,hogy más ne hallja meg.

Miután vége lett a tűzijátéknak gyorsan siettek az autókhoz ,ami a szállodába vitte őket. Szerencsére Jk és Jimin egy autóval mentek, így volt alkalmuk még a  megérkezés előtt beszélni.Beszálltak, még köszöntek a kamerába, ami szinte mindig követte őket, hogy legyen bőven anyag a későbbi bts epizódokhoz-néha nagyon idegesítő tudott lenni, hogy mindig egy kamera van az arcukba, de sajnos ezt vállalták anno, de mégis. Egyre nehezebb elviselniük.

A kocsiban Jk nem mert Jiminre nézni, mert fogalma se volt, hogy haragszik-e vagy nem. Egyszer csak egy meleg kezet érzett meg saját kezén és egy másikat a fején:
-Nézz rám Baby-mondta halkan Jimin-Jk lassan odafordította fejét és egy mosolygós ,csillogó szemű Mochit látott maga előtt
-Tudod te mit tettél azon a színpadon?-jött a kissé szemrehányó kérdés, de a mosoly nem tűnt el arcáról. Jk válaszolni akart de Jimin folytatta:
-Szerelmet vallottál egy sereg előtt és ha úgy vesszük meg is csókoltál-szemei kicsit könnyesek lettek, amit Jk az ujjaival törölt ki
-Igen, megtettem, nagyon haragszol rám? Úgy éreztem itt az ideje és ösztönből jött.
-Nem haragszom rád, boldog vagyok, nagyon boldog, de közben nagyon félek is, hogy baj lesz belőle-tört ki belőle remegő hangon
-Ne félj kicsim, nem lesz semmi gond. Namjoonal majd beszélek a többit meg a vállalat elintézi-húzta magához -Rendben de tudod te milyen őrült vagy?-csapott egy kicsit Jk mellkasára
-Aúúúú, te, ne bánts. Különben is ez a te hibád. Annyit flörtöltél velem az egész koncert alatt, hogy majdnem a színpad közepén döntöttelek meg-és gyengéden megpaskolta Jimin fél hátsóját
-Na az szép lett volna, látom magam előtt a döbbent rajongók arcát, a tagokról nem is beszélve-kacagott azzal az édes hangjával, amitől Jk egyből beindult.

After The Rose Bowl Kiss (+18) befejezett Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang