4.

27 4 32
                                    

...

Kont Taehyung "Denizden denize gezip muharebeye gidecek biri için salon daveti pek akıl karı gelmiyor bana" derken elindeki şampanyayla pandomim gösterisi için hazırlanan oyuncuyu izliyordu. Baron Hoseok ise o sırada uzaktan gördüğü bir başka konta selam verirken Taehyung'a ağzının üstünü hafifçe eliyle kapatarak "Lütfen günü utançla kapatmamıza sebep olacak çılgınlıklar yapma Taehyung, Eleonora'nın bile günü kurtaramayacağı bazı anlar vardır" diye keskin bir dille onu uyardı.

Taehyung ise yüzündeki makyajı tekrar tekrar kontrol ettiren oyuncuya bakarken "Beni kuş beyinli mi zannediyorsun Hoseok? Buradan uzun süre ayrı kalmış olmam bana hala prosedürleri ve kimin tehlikeli kimin tehlikesiz olduğunu unutturmadı merak etme"dedi. Pandomim başlamadan evvel ona eşlik edecek olan opera sanatçısı da yanına ulaştığında salondaki çoğu kişi gibi Kim Taehyung'un şatosunun sakinleri de o tarafa doğru yöneldi, bu sırada kalabalığın içerisinden burnu havada bir şekilde parıldayarak kendilerine yaklaşan Eleonora yanlarına ulaştığında onlara kısa bir selam verirken onlar da Eleonora'ya reverans yaptılar.

Eleonora tüm gözlerin ve kulakların üzerlerinde olduğunu bilmesine rağmen fısıltıyla karışık "Birbirimizi bulduk nihayet, biraz daha yazmak ve edebiyat hakkında hiçbir şey bilmemesine rağmen ahkam kesen Miller kaypağına maruz kalsaydım korkarım ki o da artık ölü şairlerimiz arasında yer alacaktı"dedi. Vikont Yoongi bıyık altından gülerken Taehyung "O da bir şey mi ben muharabeye hazırlanan fakat büyük bir gösteri içine düşen mareşale katlanıyorum"dedi, Eleonora kendileri için bir girizgah hazırlamış olan pandomim ve opera sanatçısını dinliyormuş gibi gözükse de Taehyung'a "Sakın yine başlama" diye homurdanmıştı.

Aniden opera sanatçısının sesi ayyuka çıktığında pandomim oyuncusu onun şarkısına hareketleriyle eşlik etmeye başladığında geceleri mezarından kalkan bir iblisin öyküsü anlatıldığı için Hoseok'un kaşları çatılmıştı, Taehyung ise ifadesiz bir surat ifadesi takınsa da genellikle aşkın ve benzeri konuların ele alındığı gösterilerin yanında aniden mevzunun niçin bu tip bir yere kaydığını merak ederken Yoongi de yüzünü buruşturmuştu.

Pandomim sanatçısı şarkıyı ve şarkıdaki hikayeyi adeta üstüne giymişken Eleonora da hikayenin dehşet verici bir canlıyı anlatmasına şaşırmıştı. Şeytanilikten bahseden operacının sesi iyice incelirken pandomimci boynu kırılmış gibi yaptığında kont Kim dilini dişlerinin üzerinde gezdirmişti, bu şarkıyı yazan ve burada sergilenmesini sağlayan kişiyi merak etmişti. Çünkü ya ortadan kaldırılması gereken birileri vardı ya da bu bir tehdit mesajıydı, tabii onlar fazla tepki gösteriyor da olabilirlerdi lakin yine de kesinlikle şüphe uyandırıcı bir durumdu.

Bu merağı kısa sürede giderildi, sanatçılar gösterilerini bitirdiklerinde büyük bir alkış aldılar ve yanlarına ulaşmış yabancı kişi "Bunun için çok çalıştılar, bilinen eserleri sergilemek kolaydır fakat bilinmeyenleri sergilemek güçtür. Sizce de ortaya koydukları iş oldukça başarılı olmadı mı?"dedi. Taehyung sağ tarafına dönüp gelen ve konuşan kişiye baktığında "Oldukça başarılı, konu seçimi de hayli ilginç, ve siz?" diye sorgulayan bakışlarını baştan aşağıya süzdüğü kişiye çevirdiğinde "Ah, ben baron Galateia"dedi ve eldivenli elini konta uzattı.

Kont ihtiyatla karşısındakinin elini sıkarken kraliçe Eleonora "Galateia, geldiğinden haberim yoktu. Oldukça kederli günler atlattın tekrar kendine gelebilmene ve aramıza katılmana memnun oldum"dedi, Galateia ise dişlerini sıkarak "O memnuniyet bana ait kraliçem"dedi ve eğilirken yüzündeki ifadede tek bir samimiyet emaresi dahi yoktu. Eleonora başını geriye atıp "Demek bu şarkıyı yazan sensin, ne kadar da negatif bir bakış"dedi, Galateia "Ben gerçekçi demeyi tercih ederim kraliçem"dedi.

The First DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin