Herkese merhaba arkadaşlarr! Bu benim yazdığım ilk kitabım ve bunu ilk sizlerle buluşturuyorum. Aslında bu yazdığım hikaye hem benim kurguladığım hemde kendi hayatımından da yaşadığım olayları yazdığım bir kitap olacak. Şimdiden iyi okumalar diliyorum canlarım, umarım beğenirsiniz. Bide unutmadan yorumlara beğendiğinizi yada yeni bölüm gelmesini istiyorsanız lütfen yazın,emin olun hepsine bakıp değerlendireceğim. Sizi çooook seviyorum!
"Kendime bir şans vermek mi? Gerçekten mi ? Ama denemeye değerdi.."
Pencereden odama yayılan güneş ışıkları uyandırmıştı beni. Ayağa kalktım ve güneşin odaya yayılmaması için perdeyi tek hamlede pencerenin önüne çektim. Karanlık dünyama güneş yayılsın istemiyordum belki de. Sonra gözüm duvarda asılı duran takvime takıldı, ayın beşini gösteriyordu yani iki gün sonra doğum günümdü. Aslında bu hiç umurumda değildi. Yalnız bir insan için doğum günün yalnız geçireceği için pek de birşey ifade etmiyordu. Bu benim yalnız geçireceğim ilk doğum günüm değildi ayrıca.Masadaki tokamı aldım, dağılan saçlarımı toparladım. Mutfağa gitmeye karar verdim. Etrafı yine dağınık bırakmıştım ayrıca evde yiyecek pek birşey kalmamıştı.
Aslında yurtta kaldığım zamanlar böyle işlerle uğraşmak zorunda kalmıyordum. Yurtta kaldığım süreçte oranın bir temizlikçisi vardı. Nevin teyze..
Onunla çok iyi anlaşırdık hatta beni kızı gibi severdi. Bütün yurdun işlerini o yapardı ama benimle ilgili konularda daha hassas olurdu. Çünkü o zamanlar pek konuşmazdım. Ama nevin teyze ile birbirimizin gözlerine bakarak anlaşırdık. On yedime merdiven dayadığım günlerde nevin teyze benimle daha sıkı ilgilenirdi. Ama bir gün yurda gelmedi. İşte o gün yine kendimi dünyanın en yalnız kızı gibi hissettim. Ama neredeyse bir hafta olacaktı ama yoktu gelmiyordu işte. Bir gün ne kadar sevmesemde müdürün odasına gittim. Kapıyı çaldım, müsait olup olmadığını sordum. Sonrasında içeri girdim. Sonra Müdür Bey'e,"Rahatsız ettiğim için kusura bakmayın Kemal bey. Size burada çalışan Nevin teyzeyi soracaktım ne zamandır yurda gelmiyor. Bir bilginiz var mı acaba?"
"Evet Denizciğim. Bilgim var, maalesef iki gün önce vefat etti."
O an sadece boğazımda bir yutkunma ve gözlerim dolu bir şekilde odadan Müdür beye başımla onay işareti vererek çıktım...
Bu durum içimi öyle bir acıtmıştı ki neredeyse artık odadan çıkmaz, yemek yemez hale gelmiştim. Çünkü yine yalnız kalmıştım.
Sonra bir yolunu bulup yurttan kaçmıştım.Üzerimde pijamalarımla mutfağın ortasında öylece duruyordum. Bu durumun daha fazla uzamaması için yatak odama gidip üzerimi değiştirdim. Sonrada üzerime montumu geçirip çantamı aldım ve markete gitmek üzere yola koyuldum.
Binanın merdivenlerinden inip kapının çıkışına ulaştığımda güneş yavaş yavaş sokağı aydınlatıyordu. Bende yavaş yavaş yürümeye başladım. Bir yandan yürüyor bir yandan etrafa bakıyordum. Ne kadar güzeldi ağaçlar, kuşlar , çiçekler..
Normalde market alışverişlerime binanın kapıcısı Suat abi yapardı ama bir kaç gün önce annesi rahatsızlandığı için şehir dışına Manisa'ya gitmişti. Bu yüzden bugün ilk alışverişime çıkmıştım. Yarım saat yürüdükten sonra nihayet markete ulaştım. Markete girdiğimde kendimi çok tuhaf hissetmiştim. Çünkü en son sekiz yaşımda annemle buraya gelmiştim. Şimdi tek başıma ve olgun bir kız olarak geliyordum.
Hemen bir yulaf reyonuna yöneldim ve bir tane aldım. Sonra süt , çikolata ve kahvaltılık birşeyler aldım. Marketten çıktım elimde alışveriş poşetleriyle. Aslında arabayla gelmek daha kolay olacaktı ki biraz abartıp gereksiz ne varsa almıştım çünkü. Eve ulaştığımda gerçekten çok yorulmuştum ve merdivenlerden çıkmak beni biraz daha yormuştu. Eve girdim, elimdeki poşetleri mutfağa bırakıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım sonra mutfağa gidip kendime güzel bir kahvaltı hazırladım. Kahvaltımı yaparken aklımı birkaç soru karıştırıp duruyordu."Hep böyle boş bir şekilde mi yaşayacaktım? "
"Artık bir işe başlamanın vakti gelmemiş miydi?"
"Birkaç gün sonra param bitince ne yapacaktım?"
Gerçekten aklımdaki bu sorulara fazlasıyla hak veriyordum. Üniversite birde okulu bırakmıştım. Ama bir şirkette çalışabilecek yeterli diplomaya ve bilgiye sahiptim. Ve galiba kendim için birşeyleri değiştirme vakti gelmişti.
Merhaba arkadaşlar! Bu bölüm biliyorum biraz kısa oldu. Ama olsun bu daha başlangıç, bizi hep beraber çok güzel bir hikaye bekliyor. Eğer beğendiyseniz yorumlara ❤ bırakırsanız sevinirim. Çok daha heyecanlı ve eğlenceli bölümler sizi bekliyor. Beklemede kalın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALKONDAKİ SIR
Teen FictionHayat seçimlerden ibarettir ve senin seçimlerin senin hayatına etki eder.🌚 Bu Deniz'in hikayesi... Bakalım bu hikayede Deniz' in başına neler gelecek? Sende bizimle misin?