-şirketi efe alır-

705 23 6
                                    

Yazar

Ozan'la Esra şirkette olan olaylardan sonra eve giderler. Efe'nin bilmediği bazı şeyler vardır ve bunlardan bir taneside Ozan'ın tüm parasını yatırarak Yılmaz kardeşlerden aldığı hisselerdi.

Ozan'dan

Esra'yla çift terapistinde çok güzel  zaman geçirmiştik. Ne kadar fazla olumsuz özellikleri yazsakta olumlu tarafa yazdıklarımız ikimizinde kalbinin yumuşamasına yetmişti .

Şirkette yaşadığımız olay bir anlık gelişmeyle olduğu için o zaman çok telaşlanmıştık ama benim bir planım vardı ve bunu Esra'ya anlatıp onu rahatlatıcaktım. Sonra ise durum çokta vahim olmadığı için bunları bir kenara koyup Esra'yla zaman geçirmeye çalışacaktım belki de bugün o yıllardır kuru kalan dudaklarımızı ıslatacaktık.

"Esra şimdi sakince beni dinle"

"Ne sakini Ozan ya. Herif gelmiş şirketimizi almış elimizden nasıl sakin olucam" 

"Esra bir durur musun? Sence benim bir fikrim olmasa böyle sakin kalabilirmiydim? Şimdi beni dinle. Hani adını anmadığımız ikizler var ya"

Daha cümlemi bitirmeden anlamıştı neyi kastettiğimi.

"Aaa Ozan sen onların hisselerini almıştın yani sen hissedar oluyosun. Buda demek oluyo ki sen şirkete girebilirsin"

"Evet girebilirim. Hissedar olduğum için kimse bana karışamaz ama bil bakalım senin bu zeki ,yakışıklı ,aslan kocan ne yapacak. Tabikide hisselerinin yarısını karısına verecek."

Esra sevincinden boynuma atlamıştı. Bende bir az önce bahsettiğim gibi Esra'yla aramızdaki engellerin kalkmasının tam zamanı olduğu için Ellerimi Esra'nın beline indirerek sıkı sıkı sarıldım. Biraz böyle kaldıktan sonra Ellerimi Esra'nın omuzuna çıkartarak yavaşça onu geri doğru çektim göz göze gelmiştik ve konuşmaya başladım.

"Esra'm sende artık ikna olduğuna göre bugün çift terapisinde anlattıklarımız gibi olalım mı? sence de bunun zamanı gelmedimi?"

Esra'dan

Ozan'ın bu dedikleri beni mutlu etmişti en çokta Esra'm demesi. Bende artık durumumuzun böyle olmasını istemiyordum. Ama bir taraftanda Ozan'ın beni tekrar yumuşatıp kandırmasından korkuyordum. Bu yüzden kafamı aşağıya doğru eğip cevap vermedim. Ozan ise bu sırada konuşmaya başladı.

"Esra'm bak şuan neden böyle yaptığını biliyorum. Senin aklına benim sana yaptığım o saçma davranış geliyor ve ben bunun için senden binlerce kez özür dilerim. Ben senin bana değer verdiğini bilmiyordum ya da neler yaşadığını neler kaybettiğimizi bilmiyordum. Çok yalnızdım Esra artık benden vazgeçtiğini düşünüyordum. Bunların üstüne Atlas bana baba demediği için sana kötü davranmak değilde küçük  bir trip atmaktı derdim ama seni bu kadar kırdığımı anlayamadım. Aslında niye şaşırıyorsam kendime, zaten herşeyi yanlış anlayıp yıllarımızı mahvettim ben. Aptal herifin tekiyim işte."

Ozan'ın bu cümlelerine ağlıyarak eşlik ediyordum kalbimin bir tarafı hala buruk bir şekilde olduğu için korkarak da olsa cevap verdim

"Ozan bak ben çok yoruldum zaten kalbim kırık üstüne bana oyun oynayıp daha çok kırma yani şuan oyun oynamak istiyorsan kendine başka bir oyuncak bul çünkü benim artık buna dayanacak gücüm kalmadı" dedim ağlayarak.

Bu dediklerimden sonra  Ozan'ın beni kendine çekip sıkıca sarılması çok hoşuma gitmişti sonra geri çekilip tekrar konuşmaya başladı.

"Esra'm güzelim tamam ağlama artık bana bak bugün terapiste söylediğim herşey doğruydu ben sensiz bir hiçim sen yanımda yokken bir yarım boşlukta gibi adım atsam düşecek gibiyim. Ben seni çok seviyorum Esra'm lütfen bana bir şans daha ver herşeyi her hatamı telafi edicem ama sadece bir şans. Gerçekten sana layık bir eş olmaya çalışıcam benim tek istediğim seninle bir aile kurmak seninle yaşamak seninle yaşlanmak  gel bunları beraber yaşayalım lütfen Esra'm lütfen. "

Eszan -One shot-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin