(20F)

4.4K 315 211
                                    

📍BUSAN

Otobüsten iner inmez midemin tekrardan kendine geldiğini hissediyordum. Otobüsle uzun yollu yolculuklara bayılırım. Zaten uyuyamayan bir insan olduğum için geceleri yola bakıp müzik dinlemeyi çok seviyorum.

Hep bir şeyler düşünür kendime oyun yaratırdım adeta, size oyunlarımdan birisini demek istiyorum.

Bir kötü ikizim olur ve sanki otobüse gelip benim yerime geçecek gibi Naruto gibi koşardı. Sabah yol kenarındaki seyleri engel gibi yapıp onu hareket ettirirdim ama asla otobüsü yakalayamazdı.

Garip bir fantezi olduğunun ben de farkındayım ama çocukken bu benim için çok keyifli bir oyundu.

"Miden bulandı mı çok?"

Felix bana bakıp elini belime koyduğunda başımı önemli değil gibi sallamıştım.

"Sorun değil bir tanem, sadece mideme oluyor öyle."

Ona gülümsedim, gülümsememle boynuma daha da sokuldu ve öpücük bıraktı.

"Tamam o zaman, sevgilimin daha geziye başlamadan keyfinin bozulmasını istemem."

Felix bunları dedikten sonra kafasını farklı bir tarafa döndürmüştü.

"Ne dedin sen bakim? Bir de yüzüme de bakayım."

Çenesini tutup kendime döndürdüm, yüzü kıpkırmızı olmuş bana bakıyordu.

"Yani midenin bulunmasını istemem."

"Ben arada dediğin kelime ile ilgileniyorum."

Dediğimden sonra kocaman gülümsedim ve demesini bekler gibi bakmaya devam ettim.

"Sevgilim dedim."

Yüzüm daha da güldü ve dudaklarını ördek yapıp normale çevirdim.

"Iy, bekleyin biraz ya ne bu yılışıklık. Daha karaya yeni adım bastık, hemen sevişmeyin."

Jeongin yanımızdan kusacak gibi yapıp geçtiğinde ciddili kıçına acıtmayacak bir tekme atmıştım.

"Sus velet."

Jeongin elini arkasına tutup kızmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Aralık doğumlu olan herkese sabır diliyorum ya da en azından grubun en küçüklerine."

Yanımızdan uzaklaşıp Jeongin'in gözlüklerini deneyen Seungmin'in yanına gitti. Changbin ona birkaç fitness harketi gösterip anlatıyordu. Jeongin'de kasım yok benim deyip mutsuzlukla gösterdiği hareketi izliyordu, yalancı şeytan. Kasım yok diye ağlamasına bakmayın, onda da vardı.

"Buralarda harika bir lokanta gördüm, bir teyze yapıyor yemeklerinin çok güzel olduğu ile alakalı yorumlar vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Buralarda harika bir lokanta gördüm, bir teyze yapıyor yemeklerinin çok güzel olduğu ile alakalı yorumlar vardı."

Felix heyecanlı bir şekilde anlatırken onun bu davranışları yüzümde gülümsemeye neden olmuştu.

Found A Card » Hyunlix✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin