"Bilmediğim bir sürü şey var sadece gözlerimi mi açmalıyım?"
Yere uzanmış Seungmin'in dediği şeyle sadece tavana bakıp kendimi sorguluyordum. Yanağımda yalama hissi olduğunu hissettiğimde Kkami yüzümün her yerini yalamaya başlamıştı.
"Tamam, tamam dur Kkami."
Bir yandan kıkırdarken onu iki elimin arasına aldım ve havaya kaldırdım. Kkami gitmek istediğini belirtir gibi tepinmeye başladığında onu yere indirdim. İki elimi iki yanıma attım ve lambanın ezberlediğim görselini incelemeye devam ettim. Elime telefonumu aldım ve Felix'in olduğu yere girdim.
Hyunjin:
Oi FelixFelix:
Oi aiboHyunjin:
Şey müsait misin?Felix:
Müsaitim evettHyunjin:
Bizim ordaki parka gelsene
Basket falan oynarız vakit geçiririz
Felix:
A- ilk defa beni bir yere davet ettin
Tabii gelirimHyuniin:
Biraz yalnız vakit geçirmek istedimFelix:
Geliyorum o zamannn
Annemle brownie yapmıştık onu da getiririm yeriz beraber.Hyunjin:
EVET EVET EVET
Çıkıyorum şimdi bekliyor olacağım seni!!!
Felix'in vereceği cevaba bakmadan telefonu kapattım ve ayağa kalktım. Kkami'nin mamasını yeniledikten sonra salona ilerledim. Beyaz spor ayakkabımı, spor çantamı ve anahtarları alıp evden çıktım. Kafamı gökyüzüne kaldırdım, bir uçak gökyüzünü adeta bölüyor gibi duruyordu.
Felix'le buluşma fikri her seferinde beni derin bir heyecana sokuyordu. Başta onu havalı bulduğum için heyecanımın olduğunu düşünüyordum. Yabancı ülkeden gelmiş sarı saçlı çilleri olan bir çocuk olduğu için yanında ne yapacağımı bilmediğimi düşünüyordum. Ondan hoşlanma hariç her şey aklımdan geçmişti.
Kendimi güzel kandırmışım gerçekten.
Parka geldiğimi fark edince basket sahasına doğru ilerledim ve çantamı sahasının kapısının yanına koydum. Telefonumu son kez elime aldım ve Felix'in 'birazdan oradayım' mesajına gülümsedim.
"Neye gülüyorsun sen?"
Felix meraklı yüzle arkamdan gelince telefonu hemen kapattım.
"Komik bir caps gördüm, ona güldüm."
"Ne gördün, bakayım."
Başımı sağa sola salladım ve çantamın içine telefonumu attım.
"Buraya telefonla oynamaya gelmedik, hadi oynayalım."
Konuyu hemen değiştirdim, bu değişiklik Felix'in dudaklarını büzmesine neden olmuştu.
"Dudak büzme bana, hadi."
Felix bu sefer gözlerini küçültmüş bir saniye sonra tekrardan kendisine gelmişti.
"Sana katil civciv diye boşuna demiyorum, tipe bak."
Felix bana gülümsemeye başlamış topu elimden kapmıştı.
"Ben başlatırım."
Benim potamı kendisi seçmiş, yukarıdaki potaya ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Found A Card » Hyunlix✓
Fiksi Penggemar"Felix bir gün bulduğu kayıp kartın sahibine mesaj atar. Bir mesajla başlayan arkadaşlık hangi noktalara kadar gelecektir?" 17.02.22➤başlangıç 05.05.22➤bitiş note: Hikâyeyi acemiliğim ile yazdığım için sakin bir kitap olmasına odaklandım. Bu yüzden...