7

566 46 37
                                    

Ran: Nasıl denersen olmuyor. O mor kafada kesin bir sıkıntı var. Gözüm tutmuyor.

Rindou: Sal artık mor kafayı. İyi çocuk işte ne boş yapıyon

Ran: Rindou, küçük kardeşimiz için onları ayıralım. Biz ona daha iyisini buluruz.

Rindou: Hayır saçmalama kız mor kafayı seviyor işte.

Ran: ...

Ran: Ben dışarı çıkıyorum. Geç gelirim.

Rindou: Peki.

___________

Ran dışarıya çıktı, en yakın markete uğrayıp bir paket sigara aldı. Motoruna bindi. Sahil kenarına gitti. Gecenin karanlık rengi denize çökmüştü, ayda bembeyaz parlıyordu. Ran sigarasını çıkarttı. İçmeye başladı. İçerken de kendine kendine konuşuyordu.

Ran: Büyük abilerini ne zaman dinlerler sence anne? Bir şeyler yap. Yardım et bana. Onlara sahip çıkamıyorum. Bana karşı geliyorlar. Sorun bende mi var yoksa? O çocuğu gözüm tutmadı. Kesin sıkıntılı bir tip. Onları koruyamıyorum baba. Özür dilerim. Onları koruyabilmem için, etrafındaki tehlikeli tipleri öldürmeli miyim? Ren'in normal bir hayatı olsun istiyorum. Belalı tiplere bulaşmasın istiyorum. Ama abileri böyleyken onu beladan uzak tutamam. Bütün sıkıntı bende. Eğer ben gidersem kardeşlerim iyi hayat yaşar mı sizce? O gün keşke dışarı çıkmasaydık. Keşke çıkalım diye size yalvarmasaydım. O zaman yanımızda olurdunuz. Hepimizin daha iyi bir hayatı olurdu. Üzgünüm anne, üzgünüm baba..

Ran gecenin karanlığına haykırdı. Kapana sıkışıp kaldığını hissediyordu. Gözleri dolmaya başladı. Nefes alıp verişi hızlanıyordu. Çaresizce ellerini saçlarına götürüp saçlarını çekiştirdi.

Ran: İyi bir abi olmak istiyorum. Mutlu olsunlar istiyorum. Ama onları nasıl mutlu edebilirim? Bunu onlara mı sormalıyım. Ren'i belalı bir tip mi yapmalıyım mutlu olması için?

S: Bunları içinde mi tutuyordun?

Ran: Huh? Sanzu?

Sanzu: Hahah iyi drammış.

Ran: Kes dırdırı pamuk şeker.

Sanzu: Sen kime pamuk şeker diyon lan!?

Ran: Ne zamandır oradasın?

Sanzu: Ben burada oturuyordum. Sen yanıma geldin, fark etmedin beni.

Ran: İnsan bir ses verir aptal.

Sanzu: ... Kardeşin.. Ren olan, kimi seviyor? Bende abiyim söyle anlarım seni.

Ran: Toman Çetesinden 2. Bölük Lideri Mitsuya Takashi'den hoşlanıyor.

Sanzu: Detaylı biliyorsun yani?

Ran: Kardeşimi ilgilendiriyor. Tabiki detaylı bileceğim.

Sanzu: Aahh anladım. Aslında kendi çetemi kurmak istiyorum. Mikey ile beraber başında olduğum bir çete. Çok güçlü olurduk.. Hadi bir anlama yapalım.

Ran: ?

Sanzu: Mikey ve istediğim bazı kişiler var. Onları benim çeteme çekmeye çalış. Bende sizin ailenizi mutlu edeyim. Ne dersin. Kız kardeşine çok iyi arkadaş olacak bir kardeşim var hemde.

Ran: Bunu düşüneceğim.

Sanzu: Bu numarayı al. Bana ulaşırsın.

Ran: Şu anda Toman'a ihanet ediyorsun aptal.

Sanzu: Hayır hayır. Sadece yenilik istiyorum. Anlayabiliyor musun?

Ran: Kardeşin nasıl biri?

Sanzu: Adı Senju. Gerçekten çok güçlüdür. Bazı nedenlerden dolayı konuşamıyoruz ama.. Pişt bi dal versene :D

Senin için (Mitsuya Takashi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin