2

77 5 0
                                    

4.biramı bitirken gözlerim hala okyanus gözlerdeydi.O da aynı şekilde bana bakıyordu.Kalkıp tuvalete gitmeye ihtiyacım vardı.Çünkü bağırarak ağlamak istiyordum.Aldatılmayı sindiremiyorum..Tuvalete girdiğim gibi yere çökerek ağlamaya başladım.İçerde kimse yoktu o yüzden rahatça ağlayabiliyordum.Biraz sonra kapı açılma sesi geldi.Aldırış etmedim.Yanıma birinin çöktüğünü hissedince şişmiş gözlerle başımı kaldırdım.VE O KARŞIMDAYDI!Bir an hayal görüyorum sandım.Sarhoştum ama kafam o kadar da güzel değildi.Ve bana,

"Sanırım dertleşmeye ihtiyacın var.Ağlamak gözlerine hiç yakışmıyor..Biraz konuşmak ister misin"

dedi.Sesi bir meleği andırıyordu.Hafif sarhoş olduğu belliydi.Teklifini kabul ettim ve ayağa kalkmaya çalıştım.Ama sadece çalıştım.Kalktığım gibi tam yere düşecekken beni belimden yakaladı.Sonrasında gözlerim kapandı ve ayaklarım yerden kesildi.Yürüdüğünü hissedebiliyordum.Ama beni öldürecek dahi olsa içimde ona karşı güven oluşmuştu.Kollarında değil de cennette gibi hissediyordum.Aklıma bir an Niall gelince panikledim ama evin yolunu bulabileceğine eminim.

Sonunda bir eve geldik.Onun evi olduğuna eminim.Beni koltuğa bırakmadan önce göz göze geldik.Tenim koltuğa değince yatmak yerine doğruldum. "Neden beni buraya getirdin?"

"Bir meleğin ağladığını görünce dayanamadım.Yolda gelirken kustun ve titredin.Büyüh ihtimal hastalandın.Sana annemin şifalı çayından yapıcam hemen kendine gelirsin.Bi de bi adamın ismini sayıklayıp durdun."

İçinde bulunduğum durum çok saçmaydı.Gay barda biriyle bakışıyorum sonra tuvalette ağlarken yanıma geliyor ve beni evine getirip bana bakıyor...Ona güvenmeli miyim...

YORUM YAPABİLİR MİSİNİİZ<3 düşüncelerinizi merak ediyorum💗💗💗

Larry's BarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin