Adının Louis olduğunu öğrendiğim ve kalbimi yerinden çıkarıcak derece güzellikte olan kişi şu an bana çay yapıyor.Birkaç saat önce Niall'ın zoruyla bara gidip sarhoş olduktan sonra beni evine getirip bana annesinin tarifiyle çay yapacak kişiye ilk görüşte aşık olacağımı söyleseydiniz..inanmazdım!
"İşte çayın geldi!"
Louis salona çayla birlikte girerken onu tekrar süzdüm.Mavi gözleri,muhteşem koktuğuna emin olduğum saçları,hiç dokunmadığım yanakları...Her şeyiyle mükemmeldi.Peki gerçekten sadece birkaç saat önce tanıştığım kişiye aşık olmuş muydum?"Hadi çayını iç Harold" düşüncelerimi bölen cümleyle kafamı kaldırdım.Kupayı bana uzatmış L koktukta yanımda oturuyodu.
"Harold mu?"
"Şu an uydurdum.Bak bir de Hazza var"
Sadece minik bir gülüş attım ve çayımı içmeye başladım.
Tadı gercekten güzeldi.İçerde sadece bir tane loş ışık yanıyordu.Gözleri loş ışıkta daha güzeldi."Hadi önce kendini sonra şu adını sayıkladığın Luke'u anlat"
Luke'un adını mı sayıklamıştım?!Ah tamam sanırım anlatmam gerekiyor..."Adımı zaten biliyorsun,Harry ama Harold diyebilirsin.Geçen hafta 19 yaşıma girdim.Ev arkadaşım Niall'la yaşıyorum.Luke eski sevgilim..Beni bir kızla aldattı.Ve her şey bitti.Bu kadar.Şimdi sen kendini anlat."
"Louis.Louis Tomlinson.Ben de önümüzdeki ay 20 oluyorum.Daha önce hiç ilişkim olmadı..Ve hiç aşık olmadım.Yani..sanırım hiç aşık olmadım."
Louis cümlesini bitirdiği gibi üstümde inanılmaz bir sıcaklık hissettim.Üstüme çayı dökmüşüm!Karnım ve göğsüm fena halde yanıyordu...
Hemen acıdan çığlık attım.Gözlerim dolmuştu bile.Ben daha ne olduğunu anlamadan Louis gömleğimi çıkartıp tuvalete getirmişti bile.
Yanık kremini yanan yerlere sürmeye başladığında gözlerini inceliyordum.Bir süre sonra o da gözlerimin içine bakmaya başladı.Şu an gözlerine mi yoksa cennete mi bakıyorum ayırt edemiyorum...
Suratlarımız o kadar yakındı ki biraz daha yaklaşırsam dudaklarımız birbirine değicekti.
Ben bunları düşünürken dudaklarımın üstünde tüy gibi bir baskı hissettim...YORUM YAPABİLİR MİSİNİİZ<3 düşüncelerinizi merak ediyorum💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry's Bar
FanfictionHarry yeni aldatılmıştır ve sindiremiyordur.En yakın arkadaşı Niall onu gay bara götürür.Ve Harry hayatının aşkıyla karşılaşır... LHH toplinson