Harry 3 gündür Louis'de kalıyordu. Louis de Harry de bu durumdan memnundu fakat Harry artık eve gitmesi gerektiğini düşündü. Ve aralarında garip bir durum olduğu çok belliydi. Sürekli yakınlaşmaları,temas halinde olmaları,ikisinin de birbirine olan
dokunma isteği...
•
•"O kadar acıktım ki,seni bile yiyebilirim Lou." Harry'nin bu cümlesinden sonra ufak bir sessizlik oldu. İkisi de güldü ve birlikte pizza yapmaya karar verdiler.
•
•
Harry hamuru yoğururken Louis arkasına geçip yukarıdaki dolaba uzandı. Louis istediğini almıştı ama geri çekilmedi,Harry'nin sırtına kendini yasladı. Burnunu saçının kıvrımlarına doğru getirip minik nefesler alırken Harry çoktan kendinden geçmişti. Louis aynı pozisyondayken Harry yüzünü Louis'ye döndü. Yüzlerini yaklaştırırken elleri beline doğru gitmişti. Öpücüğün ilk hamlesi Louis'den geldi. Ufak ufak dudaklarını beynine kazımak ister gibi öpüyordu.... Harry geri çekildiğinde bir süre öyle kaldılar. Üstüne konuşmadan birbirlerinden ayrıldılar ve sanki bir şey olmamış gibi Louis tuvalete gitme bahanesiyle uzaklaşırken Harry pizzayı yapmaya devam etti..
•
•
Yemekleri bitene kadar konuşmadılar. Çünkü neydi bu aralarındaki garip durum? Arkadaşça olmadığı kesindi ama neden ikisi de adım atmıyordu? Sessizliği bölen Harry oldu.
"Lou?"
"Hmm"
"Yemeğin bittiyse,bir şeyleri konuşsak olur mu,bu durumun sana da garip geldiğini farkındayım"
"Elbette"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry's Bar
FanfictionHarry yeni aldatılmıştır ve sindiremiyordur.En yakın arkadaşı Niall onu gay bara götürür.Ve Harry hayatının aşkıyla karşılaşır... LHH toplinson