Nouvelle Vague- In A Manner Of Speaking
{...}48/En sevdiğin yemek nedir?
~ What is your favorite food?49/En sevdiğin ders nedir?
~ What is your favorite lesson?50/Ne tarz giyinirsin?
~ What style do you dress?51/Takı olarak favori aksesuarın nedir?
~ What is your favorite accessory as jewelry?52/Telefonunda en sık kullandığın uygulama nedir?
~ What app do you use most often on your phone?53/Gündelik hayatta yapmaktan çok keyif aldığın bir aktivite?
~ An activity that you enjoy doing in your daily life?54/Yaptığında seni gerçekten çok mutlu eden bir şey var mı, nedir?
~ Is there anything that really makes you happy when you do it, what is it?55/Aklına geldiğinde seni çok utandıran bir anın var mı, nedir?
~ When you think of it, do you have a moment that embarrasses you, what is it?56/ Tekrar tekrar yaşamak isteyeceğin bir an var mı, nedir?
~ Is there a moment you want to relive over and over again?57/Paralel evrenlere inanıyor musun?
~ Do you believe in parallel universes?58/İnsanlar sana neyi çağrıştırıyor?
~ What do people mean to you?59/Kendini en iyi anlattığını düşündüğün bir kelime var mı, nedir?
~ Is there a word or word that you think best describes yourself, what is it?60/Garip alışkanlıkların var mı, neler?
~ Do you have any strange habits, what are they?61/İnsanlarda hiç sevmediğin bir özellik var mı, nedir?
~ Is there a trait you don't like in people, what is it?62/Kendinde gurur duyduğun bir özelliğin var mı, nedir?
~ Do you have a feature in yourself that you are proud of, what is it?63/Kendini özgüvensiz bulduğun bir konu var mı, nedir?
~ Is there a subject that you find yourself insecure about, what is it?64/Kendinde değiştirmek istediğin bir özelliğin var mı, nedir?
~ Do you have a feature in yourself that you would like to change, what is it?65/Çevrende değiştirmek istediğin bir şey var mı, nedir?
~ Is there anything around you that you want to change, what is it?66/Kendini yetenekli bulduğun bir alan var mı, nedir?
~ Is there an area in which you find yourself talented, what is it?67/Wattpad'i ne zamandır kullanıyorsun?
~ How long have you been using Wattpad?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket ִֶָ
Acak{...} Aklıma gelen soruları bir anket şeklinde hem ingilizce hem türkçe şekilde hazırlıyorum, dilediğiniz gibi cevaplandırabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler. ~ I am preparing the questions that come to my mind in the form of a questionnaire in bot...