لـە پرسـە :
تاماوەیـەکی زۆر ھـەمووان مانـەوە لـە پرسـەکـە ...
بووە کاتژمێر 12 'ـی نیوە شـەو .. ھـەمووان خۆیان ٸامادە کرد بۆ ڕۆشتنـەوە .. جگـە لـە جۆنگـ کووکـ کـە تـەواوی کاتـەکـە لـەبـەردەم وێنـەی جین دانیشتووە .
-'' جۆنگـ ... ٸیتر کاتی ڕۆشتنـە ...''-
.- یۆنگی ووتی کاتێ دەستی لـەسـەر شانی جۆنگـ کووکـ دانا .-'' مردنی جین ... ڕووداو نـەبووە ...''-
.- جۆنگـ ووتی , دەنگی لاواز بوو بـەڵام ڕق و کینـە ناخی داگیر کردبوو ..-''مـەبـەستت چییـە ..? ''-
.- ھۆسۆکـ ووتی .-'' جین کوژراوە ..''-
.- دووبارە وە بـە دەنگێکی لاوازەوە ووتی ، ڕوخساری چیتر وەکـ جاران ناگـەشێتـەوە ...-'' جۆنگـ ٸـەمـە تـەنھا ھـەستێکـە و ھیچی تر ..''-
.- تێھیۆنگـ بـە لـەسـەرخۆیی ووتی .-'' ٸـەو کوژراوە !! ''-
.-ھـەموان شۆکـ بوون بـەم کاردانـەوە توندەی جۆنگـ , یـەکـەمین جارە کـە جۆنگـ ببینن بـەم شێوەیـە تیژ وەڵام باتـەوە .تـەنھا ٸـەم چـەن وشـەیـە دووبارە ٸـەکاتـەوە , ڕوون دیارە کـە لـە ناخیا ھـەزاران وشـەی تر ھـەن بۆ ووتن .. بـەڵام نایـەوێ باسی بکا ...~
-'' باشـە .. ھێور بـەرەوە جۆنگـ ''-
.- ماریانا ووتی , جۆنگـ ھـەناسـەیـەک قوڵی ھـەڵمژی و ڕۆیشتـە دەرەوە .-'' با ٸێمـەش بڕۆین ."-
.- نامجوون ووتی .ھـەمووان ڕۆشتنـەوە ماڵـەوە . وەکـ ھـەموو کاتێکـ , جۆنگـ بێدەنگـ بوو و ھیچی تری نـەووت .
ھـەر کـە گـەیشتنـەوە ماڵ .. ڕاستـەوخۆ جۆنگـ چووە نھۆمی سـەرەوە بۆ دەستشۆرەکـە .
دەرگاکـەی داخست و تاکێکی کردەوە کـە وێنـەی خاچێکی سووری لـەسـەر بوو .
( تاکی فریاگوزاری سـەرەتایی ) .لـەویا ھـەندێ قوتوی حـەبی دەرھێنا و یـەکـە بـە یـەکـە ٸـەیکردنـە دەمیـەوە , تاوەکو قوتوەکـەی بـەتاڵ کرد .
لـە ٸاوێنـەکـەوە سێری خۆی کرد ... تاماوەیـەکـ بـەردەوام بوو لـە سێرکردنی خۆی ... لـەنێو قوڵایی بیرکردنـەوەکانی دەربارەی قسـەکانی جین کە لـە ژوورەکـەی دوای کـەوتنـە ناو مـەلـەوانگـەکـەوە پێی ووت .... تا لـەناکاو مستێکی لـە ٸاوێنـەکـە دا و شکاندی , دووبارە و دووبارە مستی لێدا ... دەستی دڵۆپ دڵۆپ خوێنی لێ ٸـەھات ...
پارچـەیـەکـ شوشـەی ھـەڵگرت و بـەتوندی دای لـە نزیکـ دەماری دەستی !
-'' جۆنگــ ..? تۆ باشی ..? دەنگی شکانی شوشـە ھات .. ھـەموو شتێ باشـە .?!''-
.- نامجوون ووتی لـە پشتی دەرگای دەستشۆرەکەوە ، جۆنگـ کووکـ دەرگاکـەی قوفڵ کرد بوو ...
YOU ARE READING
❦︎ 𝗦𝗲𝗿𝗶𝗮𝗹 𝗞𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿 ❦︎ ||J.JK||
Fanfictionلـە تێلفۆن . -'' تۆ کێی ..? ''- ''- ... ٸاگاداری ھـەواڵـەکانی ..? ٸـەو کـەسـەم کـە گیانی یـەکـە بـە یـەکـەی ٸێوە ٸـەبات ... -''^ -'' کـەوایـە تۆ بکوژە زنجیرەییـەکـەی ..? چیتـەوێ ..? ''- ''- ... -''^ -'' ٸـەمـە چ گاڵتـەیـەکـە ?! ''- ''- پێویست بوو...