Măști "home made"

199 5 0
                                    


Când vine vorba de măşti şi tratamente naturale, în timpul verii posibilităţile sunt multiple. Mai ales că ai la dispoziţie foarte multe ingrediente naturale. O mască hrănitoare pe care să o laşi să acţioneze mai mult de 2-3 minute, pentru părul tău afectat de soare, este soluţia perfectă.

O mască foarte eficientă este una cu un ou şi miere. Pentru preparare ai nevoie de o linguriţă de miere, un gălbenuş de ou şi 3-4 linguri de lapte. Amestecă toate ingredientele bine şi întinde pasta obţinută pe lungimea firului de păr. Această mască se aplică imediat după ce ţi-ai spălat părul şi trebuie să o laşi să acţioneze cel puţin 30 de minute, după care clăteşti bine.

O alt tratament foarte eficient, care îţi redă sănătatea părului tău, este cel pe bază de ulei de măsline şi ou. Ai nevoie de două linguri de ulei de măsline, un gălbenuş de ou şi câteva picături de lămâie. Pasta se aplică pe păr şi se lasă 30 de minute să acţioneze. Este indicat să-ţi acoperi părul cu un prosop. După ce îndepărtezi tratamentul, şamponează şi dă părul cu balsam.

Maioneza face şi ea minuni asupra părului uscat şi lipsit de strălucire. Aplică maioneza (făcută în casă) pe părul proaspăt spălat şi las-o să acţioneze timp de o oră. Clăteşte apoi foarte bine.

Ingrijirea parului pe timp de varaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum