3

14 1 0
                                    

Güneş'in anlatımıyla

Kendime gelememiştim hâlâ bana Alev'i sevdiğini söylemişti,benim sevdiğim çocuk gözlerimin içine bakarak bana başka birisini sevdiğini söylemişti.

Tabi benim onu nasıl sevdiğimden haberi yoktu,kardeşi gibi görüyordu beni.

Çok fazla beklemiştim cevap verememiştim kalmıştım öylece.

Arkamdan gelen Atlas'ın sesi kurtarmıştı beni"Güneş ben sizde kitabımı unutmuşum da o yüzden şey ettim yani bende sizinle geliyorum."

Atlas'a içimden büyük bir teşekkür ettim.Yol boyunca kimse konuşmadı.Ben hâlâ şoktayım peki Deniz'e ne diyeceğim.O kadar çok ağlamak istiyorum ki Deniz'i o kadar çok seviyorum ki.

Ben bunları düşünürken eve varmıştık kapıyı açtım, içeri girdik "Atlas gel odama çıkalım kitabını veririm otururuz biraz'' "dur geliyom kız Mısra'yı da çağrı dedikodu yaparız"Ona burukça gülümsedim ve yukarı çıktık Deniz ile abimde salondaydılar.

Telefonumu açtım ve Mısra'yı aradım
"Alo aşkom napiyosun"

"İyiyim şey dicem biz Atlas'la bizdeyiz gelsene sende"

"Güneş sesin bi kötü geliyo iyi misin kuzum"

"İyiyim iyiyim aşkom sen gel"

"Tamam çıkıyom şimdi"

"Görüşürüz"

"Görüşürüz"

"Geliyomu" "hı hı" "Sen iyi misin kuşum" "nasıl olmalıyım abimin en yakın arkadaşını seviyorum, araları bozulmasın diye söyleyemiyorum, sevdiğim çocuk geliyo birisini sevdiğini abimin onunla dalga geçiceğini düşündüğü için ona değil  arkadaşının onu seven kardeşine söylüyo, nasıl olmalıyım"

Ben Deniz'i senelerdir seviyorum vazgeçmek istiyorum ama kalbe söz dinletilmiyo işte yapamıyorum.

"Selaam ben geldim" Kapının aniden açılmasıyla irkildim gelen Mısra'dı "cağırdınız geldim ne bu hüzün"
Olanları ona anlattım ben Mısra ve Atlas duygusal filmler izledik ben ve Mısra gülünecek sahnelerde de ağladık Atlas ağlamadı o bizim grubumuzun neşe kaynağıydı onlar olmasa napardım bilmiyorum.
   

Eveet askolar bı süredir yazmıyorum çünkü kitabı okuyan yok bende belki olur falan diye bekledim amma yok neysee devam edicem ama bölüm pek sık gelmicek şimdilik görüşürüz haydi Allah'a emanet

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin