dodatek k "Dívce na kolejích"

14 4 0
                                    

Pokud jste se v pořádku bez jakýchkoliv skoků pod vlak či z okna dočetli až do konce, gratuluju.

Ne, teď vážně - děkuju moc!

Tato povídka je pro mě hodně důležitá a to hned z několika důvodů.

(Tady jsem se těšila, že budu moct napsat nějakou frázi typu "a začnu od toho nejdůležitějšího..." apod., jenže mi došlo, jak moc jsou pro mne všechny tyto body důležité.)

Anyways, začala bych důvodem, že Dívka na kolejích byla má úplně první dokončená povídka. Ano, jako vážně jsem jich už rozepsala spousty, ale žádnou z nich doteď nedotáhla až do konce, proto je pro mne dopsaní této povídky významným momentem a beru ho jako takový můj malý osobní úspěch :).

A jako druhý důvod bych ráda uvedla to, že "Dívka na kolejích" byla mým úplně prvním dílem, které jsem poslala do soutěže. Konkrétně tedy šlo o soutěž pořádanou stránkou Databáze knih. Možná, že jste o soutěži už cosi zaslechli nebo třeba něco málo víte o tomto webu a jejím skvělém provozovali - Danu Fialovi.

Ten totiž na stránky aktivně přidává různé čtenářské aktivity, včetně této soutěže.

Jedinými podmínkami soutěže byla délka - cca 10 normostran (18000 znaků včetně mezer neboli něco přes 2600 slov), téma libovolné (no - neberte to!) a šlo čistě o povídkovou soutěž, tudíž je samozřejmost, že dílo mělo být v podobě povídky.

Soutěže jsem se chytla hned po zjištění, že existuje, ale i přesto času rozhodně nebylo mnoho, takže jsem povídku začala psát teprve v sobotu 5.3. a deadline byl už 10.3., tedy ve čtvrtek. Nebudu lhát, ten týden jsem toho moc nenaspala a některé pasáže povídky tomu dle mého názoru celkem dost odpovídají...

Takže bych nyní ráda poznamenala jeden dost důležitý fakt - už teď si začínám všímat pár chyb v povídce, ale nerada bych ji nějak upravovala. Chci ji tady totiž nechat v její původní verzi, tak, jak jsem ji do soutěže poslala. Tím se pro mě zároveň stává něco jako upomínka na tento (pro mne) velký posun vpřed.

Děkuji moc za veškerou podporu a budu ráda, když si přečtete i má další díla v této sbírce povídek - Všechny odstíny smrti.

(Až je vydám, samozřejmě :))

Love ya all<3

save me. pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat