Hye nama aku lan... cerita yang aku nak ceritakan ini cerita waktu aku umur 19-20 tahun gitu..
Normal lah kalau dikatakan gay banyak je kita boleh dapat orang gay sama ada persekitaran atau dalam media sosial..
Ok ini aku nak ceritakan strangers yang aku kenal dekat satu program ni.. orangnya tinggi sikit dari aku dan skinny..hensem orangnya..
Ada satu program aku attand tu dekat pengajian aku dan fesi yang uruskan program tu kira senior lah (semester atas dari aku)..
Aku ni jenis suka berhuha atau tunjukkan yang aku ni riuh lah orangnya.. so senior ni macam ada datang kat tempat kitorg dan beborak sekali dengan kitorg.. tapi dia lebih banyak pandang aku dan mata dia tu macam menunjukkan dia berminat nak tahu lebih dalam pasal aku..
So selepas selesai program tu waktu aku nak keluar dari dewan besar tu, seniorg ni panggil aku dan ada bagi secebis kertas tertulis no phone...dia minta aku ws dia jika aku nak tanya pasal pelajaran ke program ke apa.. sebab dia cakap aku macam suka join banyak program so senang dia nak ajak aku datang program2 yang dia handle..
So waktu malam lepas aku makan dengan kwan2 aku,, aku trus ws brother tu ckp tu no aku...tak sampai beberapa minit dia balas..so banyak jugalah conversation yang kitorg borakkan..sampai lah satu part tiba2 dia ada mention 'u cute la lan'....aku terus macam speechless tapi aku layankan je ahahaha..
Sampai la satu tahap dia kata dia nak ajak makan berdua dengan dia so aku macam ok je lahkan..
Nak tau kisah lanjut?? Ok jom next episode...stay tuned...
YOU ARE READING
Sex best
RomanceCerita sebenar... Pengalaman sex aku banyak tapi yang aku nak ceritakan ini mungkin short story tapi bagi aku best la kot yang satu ni