Sorry cerita aku mmg tiada kepala ayat atau isi pendahuluan sbb cerita fast aku bagi..malas nak bermukadimah dulu setiap awal episod..
Ok kita teruskan je lah ye..
Selepas kitorg selesai makan, aku terus ikut harry balik ke rumah sewa dia... rumah sewa dekat je..normal lah student banyak sewa rumah berdekatan kampus sbb senang nak bergerak ke kampus..
Sampai je dirumah herry, aku lihat besar juga rumah yang disewa olehnya...rumah batu sebiji macam rumah banglo, tapi bukan...ia cuma rumah 2 tingkat yang moden dan cantik binaannya..kelihatan kemas persekitaran rumahnya...pasti housemate herry juga kemas org2nya...
Masuk je aku ke dalam rumah,,aku macam tak percaya...deco dalam rumah tu macam rumah orang bandar yang ada kerjaya..aku tnya tuan rumah ke yg deco..dia kata dinding,,fasiliti rumah tuan rumah yang sediakan...tp beberapa barang mcm sofa tv dan meja banyak dia dan housemate berkongsi beli... siyes lawa betul deco dalam..pandai diorg kemaskan rumah...
Aku pun diajak masuk ke dalam bilik harry.. masuk2 aku terkejut dia duduk seorang di dalam bilik yang amat besa... ada katil queen..almari moden...tv..meja tv...meje belajar... dan juga ada sofa mini...
Dalam rumah tu ada 5 bilik dan setiap bilik hanya seorang ja yang duduk...so maknanya herry menyewa rumah tu berlima sahaja..tiada orang lain...sewa yang mahal aku boleh agak student dlm rumah ni bukan orang biasa..mesti semua berada...
Aku terus duduk kt 1 sofa single yang menghadap tv...herry pasang tv dan connectkan laptopnya ke tv tersebut..
Herry : ko layanlah dulu vid blue tu...dlm laptop ada banyak..pilih lah..aku nak buang air n mandi kejap.
So aku yang masih kekok dan nervous aku tengok tyangn vid yg disambung ke tv tersebut pun aku kurang faham..sebab baru kenal and baru jumpa terus ajak bermadu asmara bersama..ofcoz la kita nervous kan..
'kraaakkk'
Pintu tandas terbuka..aku yang bedebar debar buat tak tahu je.
Herry sampai di sebelah aku dengan berkeadaan tuala sambil pegang bahu..
Herry : kau ok lan??
Aku : hah?ok2..no prob..hehehe (jawab dlm keadaan gugup...)
Dalam keadaan sekeliling sunyi..
Tiba2 herry terus berdiri depan aku dan terus berlutut depan aku...
-------------------------------------
Hah mcm mana?? Nak next episode yang mengghairahkan tidak?? Nantikan tahun depan ok??kahkahkah...
YOU ARE READING
Sex best
RomanceCerita sebenar... Pengalaman sex aku banyak tapi yang aku nak ceritakan ini mungkin short story tapi bagi aku best la kot yang satu ni