Hah...mesti korang nak baca part bernafsu kan?? Kalau korg tak nak takdenye korang akan tekan next episode smpai ke episode 4 ni...hahaha..
Ok meh sambung...
- previos -
Tiba2 herry berdiri di hadapan aku... dan terus berlutut di hadapan ku.. aku biarkan je apa yang dia nak buat...aku pun bedebar2 tidak sabar menunggu aksi yang ingin dilakukan oleh herry..
Tiba2 herry mengusap batang aku di luar short bermuda hitam aku... aku pakai short hitam je tapi dalamnya aku pakai boxer longgar so batang aku bergerak bebas...
Disebabkan usapan lembut herry tu dengan mudahnya batang aku pun makin mengeras perlahan2.. keras dan mengeras dan makin keras..
Herry : mcm besar konek kau lans.. keras padat...
Aku : batang aku tak berapa panjang tapi nak kasi kau mengerang boleh lagi... hehehe..
Ye batang aku tidak la sepanjang 8 inchi mcm org lain...just pnjang sikit mcm org malaysia juga la tapi tebal keras dia ramai bottom suka..
Sambil herry mengusap konek aku,, dia bangun dan terus kiss mulut aku...aku yang mmg pro bab kiss ni aku terus balas balik dengan rakus..dia nk lepaskan ciuman tersebut tp aku dari awal dah pantas menahan belakang kepala dia untuk dia tidak melepskan kissing kami itu...dalam keadaan yang bernafsu ciuman aku makin rancak dan usapan tangan herry makin rakus...ad juga dia memicit2 batang aku...aku jadi tak tahan...
Tak lama aku lepaskan ciuman kami berdua,, herry terus berlutut semula di lantai... dengan manja dia mencium bonjolan seluar aku...dengan tiba2 terus dia menghisap kepala batang aku dari luar short aku itu...dia isap dengan rakus..aku jadi syok melayan dia isap dari luar macam tu...kali pertama aku merasakan orang mula isap batang macam tu..biasa dah bogel baru kena isap..
Habis basah short aku dengan air liur herry...
Herry : keras padu...aku nak rasa benda ni wehh..
Aku : amek lah..kau dh isap dah pun kan?? Jadi milik kau dah...settlekan la sendiri (sambil aku senyum sinis)
Aku duduk di atas sofa single itu dalAm keadaan kaki melunjur lurus ke arah lantai, kedua tangan aku silangkan di belakang kepala..jadi aku serahkan pada herry untuk buat kerja meratah aku..
Dengan perlahan herry menurunkan zip short aku... dan dia menyelak antara ruang zip dan ruang butang boxer aku untuk keluarkan batang aku...
Akhrinya terpampang lah keluar batang aku di celah zip short aku dihapan muka herry..
Herry : keras betul konek kau ye...betul2 keras tak tahan nak diratah ye??
Aku : dia keras tak tahan nak rasa kau belai dan kerjakan dia sampai dia muntah..😈
Herry : aku akan buat kau puas lan..
Aku : your wish baby..
Dengan pandangan mata dia terhdap mata aku,, dengan perlahan dia mendekatkan muka dia di hdapan konek aku..lalu dia menciumnya..
Dengan perlahan2 dia menjilat kepala konek aku sedikit
Aku : arrgghhh...(mendengus halus)
Dengan perlahan dia menjilat area atas batang smpai bawah... dan dengan perlahan juga dia masukkan ke dalam mulutnya...
Aku : argghh sedap wehh...
Herry melakukan isapan dan jilatan dengan manja pada batang aku..aku juga kadang2 dia melancapkan sedikit batang aku..
Tiba2 dia masuk batang aku sedalam yang dia boleh sampai ke tekaknya...aku yg rasa nikmat deepthroat tu terus terpejam mata mnhan kesedapan..
Tak lama dia deep throat terus dia melajukan jilatAn dan isapannya...mkin lama makin laju..
Aku : argghh sedap herry...sedap...isap lagi herry..isap dalam2...isap laju2..isap rakus..
Herry : ummpphh..sedap tak aku kerjakan batang kau lan?? Ummpphhh
Aku : sedap gila weh...aku rasa best gila..pandai kau isap...aku rsa mcm tak nk berhenti weh..
Herry : batang kau pun sedap lan..keras berurat padu ni..aku suka...rsa penuh kt dlm mulut dan tekak aku...ummmpp...
Aktiviti itu berlanjutan beberapa minit...lalu herry capai puting aku dengan sebelah tnggannya,,dia terus menggentel dan meramas puting aku sambil dia isap batang aku..
Aku : argghh herryy...sedap gila weh...jangan berhenti..aku tak tahan...arggh..argghhh
Selang beberapa minit aku tak tahan nak pancut..
Aku : arghh herry..aku tak tahan..aku nak pancut herry...aku nak pancut..argh arggh..
Herry yg makin rakus isp batang aku tanpa berhenti mengakibatkan letupan air mani aku terus memancut keluar dengan derass
Aku : argghhhh aku nk pancut herry...nak pancut...argghh argghh argghh pancut pncut pancut heryy pannncccuuuttttttt ...crooott crooottt crooooot
Air mani aku pun dilepaskan di dalam mulut herry dengan banyaknya...herry menelan kesemua air mani aku sehingga tiada kesan di batang aku...
Aku : ahhhh...best beb...aku suka...puas beb dpt rasa mcm ni...
Herry : tak ap...skrg kita rehat dulu..kejap lgi kita round kedua kt katil pula..
Aku cuma tersenyum je bila herry berkata begitu..
Jadi kitorg pun berehat lah dahulu sambil beborak...aku pun pergi lah ke luar beranda bilik dia...sebab rumah dua tingkat,, so ada ruang balkoni(beranda) bilik untuk merokok kat situ...
Tiba2 herry sampai dan memelok aku dari belakang...
Hah nak tau tak apa jadi seterusnya?? Jeng jeng jeng...stay tuned guys... next episode yahh
YOU ARE READING
Sex best
RomanceCerita sebenar... Pengalaman sex aku banyak tapi yang aku nak ceritakan ini mungkin short story tapi bagi aku best la kot yang satu ni