sosyal medyada birinin hakkinda izinsiz elestiri veya yorumda bulunursaniz hesabiniz ya da isletmeniz ihlal yer ve bir sure islevsiz kalirsiniz. cok makul bir olay degil mi sizce de ? keşke bizde insanlarla kurduğumuz iletişimde de aynisini uygulayabilsek diyorum ben. çok güzel olurdu, herkes üzerine düştüğü kadar konuşurdu. unuttuğumuz saygı kavramini surekli kendimize hatirlatirdik. iyi de biz insaniz akıl ve irademiz var, nerde duracagimizi biliriz sonuçta. bilmiyoruz, birini eleştirirken nerede duracagimizi bilmiyoruz. düşünmüyoruz, zaten hiç düşünmedik ki. aaa ama lütfen haksızlık etmeyelim kendimize, olumsuz düşünurken kötü senaryo kurmada üstümüze yok. ne zaman saygı duyacağız peki? kendimize karşımızdakine, sana, bana, ona ne zaman saygı duyacağız? kendine saygı duymayan biri karşısındakine saygı duyar mı sence, sanmıyorum. sürekli yattığı yerden insanlari eleştiren biri en çok kime saygısızlık yapar? sen o kişi hakkında topu topu 15 dakika konuşursun ama olan sana olur. senin 15 dakikana olur. bir düşünsene günün 24 saatinden sadece 15 dakikasını kendine ayirsan, kendi bedeninin sesini dinlesen, düşünsen zihnini bedenini rahatlatsan, ekranlardan insanlardan uzak kalsan, kendinle butunleşsen şöyle ohhh... çok güzel olmaz mıydı? çok büyük zevk alırdın.
yapar mısın sence? kendini dinler, keşfeder öğrenir misin? olurda yaparsan kendine teşekkür et, senden değerlisi yok cunku inan bana.
kimse seni senden daha cok sevmeyecek omrun boyunca. ve unutma kimse sana senden daha fazla zarar veremez. tercih bizim. hep bizimdi :)))