Első nap1/2:Ki vagy te?

374 10 2
                                    

Sziasztok!
Az én nevem,Ryuguji Keiko!
Igen...Ken húga vagyok,de csak amolyan fogadott.Ő adta nekem ezt a nevet,azt jelenti "áldás" azt mondta azért adta nekem ezt a nevet mert akkor megváltoztattam az ő életét és számára egy áldás voltam.
Amikor ő volt 4 éves akkor dobták ki a szülei.Az anyja egy prosti volt az apját meg mai napig nem tudjuk.Ő is utca lakó lett...és akkor látott meg egy kuka mellett a tipik "fogadj örökbe" felirattal.Nem volt sok év köztünk,mert 3éves voltam
Neki köszönhetem hogy életben maradtam.
Ugyan nem volt akkor még lakásunk de,volt egy fasza kis kartonunk ami szószerint kibírt mindent,esőttől elkezdve a hó-ig.
Folyton ételt loptunk,mert a felnőttek nem voltak hajlandók adni nekünk egy szem morzsát sem.
Majd mikor elértük a 10-11 éves kort,akkor mindketten vállaltunk munkát.
Én egy kávézóban ő meg egy étteremben,tudni kell Ken-ről hogy kurva jól főzőtt korához képest.Ken-sannak voltak barátai,be is vették valami motoros bandába,de amikor mondtam hogy én is be akarok lépni akkor draken-kun nem engedte azt mondta hogy túl veszélyes és nem tudnám megvédeni magam,azóta elkezdtem boxolni és különböző technikákat tanulni,hogy bebizonyítsam Draken-nek hogy igenis nekem van igazam.
Jelenleg 15 éves vagyok és középsulis lettem.
Holnap lesz az első napom és már izgatottan várom a reggelt.

Ken:Keiko!
Kész a vacsora!
-köszi,alig várom hogy megegyem.

Mondtam miközben rohantam le a lépcsőn.

-De jól néz ki!Mi ez,ha szabad megkérdeznem?
-Az ott?Tamagoyaki és még van curry is!
-úúú ilyet még nem csináltál.
Itadaki māsū!(jó étvágyat)
-Keiko,holnap mit szeretnél délután?Lenne kedved elmenni valahova?
-Öhm nem érek rá mert holnap találkozom valakivel.
-Kivel?Hisz alig ismersz valakit a városban.
-Hat tudod megismertem egy lányt és elhívott kávézóba,de csak barátilag.
-Értem...nos én meg holnap elmegyek a barátnőmmel fagyizni.
-Wow nem is tudtam hogy a nagy Draken kitől egész Tokyo fél az ilyen lágy szívű.
-Nem,erről szó sincs csak ha már a barátnőm akkor csináljunk is valamit kettesben nem?
-de.

Megettek mindent,majd azután...
-bocsi Ken-chin de én most megyek aludni.
-ilyen korán?Mégcsak 8 óra.
-Tudom,de nekem holnap suli.
-Akkor menj aludni,én meg rendet rakok.
-Köszi szia!
-Jóéjt szia!

Másnap reggel csörompol az ébresztőm, Ken benyit és annyit lát hogy kinyitom az ablakot,és szépen finoman kibaszom az ablakon az órát.
Ő csak meglepődve nézett rám és azt mondta:Jó reggelt kívánok hát itt meg mi történt?
-Ó szia!Bocsi csak már nem bírtam ki.Amúgy miért jöttél?
-Csak szólni hogy kész a reggeli.
-Mindjárt megyek,csak adj 2percet hogy felöltözzek.
-Oké,tea van reggelire és mézes-vajas tejkenyér.

Felöltözve rohantam le a lépcsőn majd rögtön leültem és ettem, Draken kajái mindig a legjobbak bár mindig mondja nekem hogy mértékkel egyek mert elhízok,de ez cseppet sem zavar ugyanis imádok enni ha meg valaki azt mondja kövér vagy,leszarom mert én legalább jóízűen eszek amíg ő baszhatja a salátáját.

-Mennem kell Draken,szia!
-Szia,vigyázz az utcán!Tudod sok a buzi,aki elragadhat!
-Igen!Szia.

Majd megindultam a sulihoz és erőt vettem magamon.
Ha kérdeznétek hogy Draken miért nem jár suliba,azért mert ő a gyámom is egyben,és mivel ő vett magához és nincs rajta kívül senkim ezért nem kötelező neki az iskola,mert helyette dolgozik és nevel.

Mikor beértem az osztályterembe leültem a leghátsó padba előpakoltam a cuccaim,és beleraktam a tolltartómba a telefonom,tudni kell hogy a japán iskolákban összeszedik a telókat és napvégén adják vissza.
Na már most én azért nem rakom a közösbe a telefonom mert akkor eltűnik mint 7.-ikben és Draken leszedi a fejem.
Másrészt pedig mivel töri lesz tudok kicsit telefonozni/zenét hallgatni,mert a tanár most "beteg"és elmarad az óra.
A mellettem ülő fiú megfogta a vállam és megkérdezte:Minden oké? Kicsit fáradtnak tűnsz.
Erre a válaszom:Igen...NA VÁRJ!
Te ki vagy?
-Oh...én udvariatlan a nevem Sano Manjirou,de szólíts csak Mikey-nak.
-Megfelel a Sano-kun?
-Az is jó.

Majd fogta magát és odaült mellém.

-És mi a te neved?
-Ryuguji Keiko
-Tehát Ken-chinel rokonok vagytok?
-Várj, honnan ismered a bátyám?
-Hát tudod legjobb barátok vagyunk,és banda társak/vezetők is.
-Mi a...azthisztem beszélnem kell Draken-nek.
-Nem mondta neked?
-Nem,ami azt illeti soha nem beszélt a bandáról.
-Lenne kedved csatlakozni? Eléggé erősnek látszol.
-Minden vágyam lenne bekerülni egy bandába,de Ken nem engedi,mert szerinte túl veszélyes.
-Megértem az aggodalmát,de szerintem erős vagy hozzá.😁
Mit szólsz,jönnél?
-Ezer örömmel!
-Remek!Suli után a régi szentélynél.
-Oké.

És itt volt az a pillanat mikor még nem tudtam mi lesz Draken és köztem ha megtudja,de utólag megbántam kicsit hogy nem szóltam neki...

Sziasztok!
Gondoltam írok egy másik könyvet,mert az előző könyvhöz elfogyott az ihlet, sajnálom még nem tudom mikor folytatom de igyekszem.

❤️❤️
❤️🧡❤️
❤️🧡🧡❤️
❤️🧡✨🧡❤️
❤️🧡✨✨🧡❤️
❤️🧡✨✨✨🧡❤️
❤️🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tokyo revengers: Miután megismertelek Mikey X ReaderWhere stories live. Discover now