Első nap 2/2:bizalom,erő,barátság minden ami kell egy bandához

207 8 0
                                    

-Akkor a szentélynél délután.
-Értem,köszi.

Az órák nagyrésze unalmasan teltek el,és már már majdnem elaludtam.
De mikor megszólalt az a kibaszott csengő akkor eltudtam volna mondani 3 miatyánk-ot.
Rohantam ki az ajtón és gyorsan haza ugrottam egy maszkért meg egy csukjás pulcsiért,mert ha Draken ott lesz mégis akkor ott bajok lesznek.

Mikor oda értem akkor Mikey elmondta hogy mit kell csinálnom,megkel küzdjek emberekkel és az első 3emberfog bejutni a bandába.
Azt mondta hogy az egyik személyel vigyázzak,mert ő már volt kapitány egy másik bandában,valami Kisaki...

-Keiko-
-Kérlek itt ne szólíts így!
Draken itt lesz?
-Még nemtudom azt mondta hogy ha lesz ideje idejön.
-Mikey?Használhatok csukját és maszkot?
-Igen,de a meccsek végén majd ha bejutsz a top 3-ba akkor le kell venned mert ha nem ismernek meg a többiek akkor nem fognak bízni benned.
-Rendben...

Mikey mondott egy kissebb "bevezető" szerű szöveget,és felkonferált mindenkit.
Engem persze névtelenül,de így is értettem hogy rám gondol Maszkos alatt.
Összes 8 ember volt velem együtt.
Mindenki kapott a Toman-bol egy-egy tagot.
Majd jöhetett a beosztás.
(Itt meg takemichi nem volt benne a touman-ba)
Első meccs:Takemichi-Abarai
Második meccs:Yuzuha-hakkai
Harmadik meccs:Kisaki-Chifuyu
Negyedik meccs:Masz-

Majd betoppant Draken hirtelen.
Azt hittem nem kapok szikrát mikor megláttam.
Dühös volt, nagyon majd rám mutatott.
És ezeket a szavakat intézte felém.

-Én fogok megküzdeni veled!
És hogy miért?Mert irritál hogy nem bírod idetolni a képed.
-Draken, biztos hogy ezt akarod?
-Ennel jobban még sosem akartam semmit.
-Akkor a negyedik mérkőzés...
Draken és a Maszkos közt dől el.

Mikey gondolatai:
Sajnálom Keiko de nem akarom hogy Draken-nel összevesszek,readásul ha elhatározza magát akkor megállíthatatlan.

Az a pár harc előttem elég jó volt.
Azt első szőke faszit majdnem porrá verték,de még így is nyert.
A barnás hajú lány is elég kemény volt,de nem nyerte meg.
Asszem az ellenfele a testvére volt.
Na de az a Kisaki alak...az első 10 másodpercben letarolta szegény zöldszeműt.
És jött az én harcom...
Draken mint megtudtam ő az alelnöke a Toman-nak.
Kezdek kicsit félni.

-Akkor kezdjétek el!
-Annyira várom hogy mikor levertelek levegyem azt a maszkot a képedről.

Én szótlanul csak álltam...
Majd kezdeményeztem.
Draken nekem rontott majd én egy határozott félrelépéssel megfogtam a nyakát és a csuklóját és földre terítettem.
Azonban ezt lehet nem kellett volna...mert olyan mérges lett hogy újra nekem rontott és most sikerült földön kikötni.

-Leverem rólad azt a ronda maszkot és megnyerem ezt a harcot!

A tömeg újongott én meg tehetetlen voltam,vártam hogy jöjjön az a bizonyos pillanat amikor eltörik az arcomon a maszkot és nekem annyi...
De helyette valami egészen más történt.

-Itt az idő!

Bevett nekem majd mikor meglátta hogy én vagyok,nem mérges volt hanem szomorúan boldog nemtudtam eldönteni hogy most mi baja,de megölelt.
A tömeg nézett ránk tátott szájjal mint Jenő a moziban,de ez cseppet sem érdekelt.

-K-Keiko?
Mit keresel itt
(Valaki a tömegből)-Ti ismeritek egymást?
-Persze hisz ő...az én húgom.
De ez most nem lényeges!
Keiko jól vagy?
-Aha csak kicsit fáj,de kibírom.
-Akkor most ki nyert?
-A győztes...mindkettő

Mindenki köztük még én is meglepődtem.Mikey azt mondta döntetlen.Ez azt jelenti hogy újra valaki mással kell harcolnom?
Vagy netán mindketten nyertünk és be vagyok véve?

-Kei-chan ilyen esetben annyit tehetünk hogy te válaszd meg hogy akarsz-e benne lenni a bandában vagy nem.
-Mikey...figyelj én...féltem Keiko-t nagyon,de mivel mindenki megvéd mindenkit ebben a bandában...bízok a húgom döntésében.
-Keiko?Hogy döntesz?Elfogadod a felkérést vagy elutasítod?
-Elfogadom a felkérést.
-Ezennel Ryuguji Keiko,Hanagaki Takemichi,Kisaki Tetta felvan véve a Toman-ba.

A tömeg újongva fogadott minket új tagokat.
Még Draken is rám mosolygott,és látszott rajta hogy boldog hogy velem együtt harcolhat egy oldalon.

-Mikey?Keiko melyik osztagba kerül?
-Most fogom eldönteni.
Khm khm...szóval kezdjük Kisaki-val.
Kisaki a 3-mas csapat kapitánya lesz mivel Pah intézetben van,helyére teszem.
Takemichi egyenlőre a kettes osztaggal Mitsuyáékkal lesz.
Keiko pedig mivel most Baji felfüggesztve van,ezért úgy mondom Chifuyu osztagába.
-Ki az a Chifuyu?
-Én vagyok.

Majd egy angyali mosolyt intézett felém amitől majdnem elolvadtam.

-Te lennél az?
Te voltál az aki ellen volt Kisaki nem?
-Hehe, igen nos... kicsit gyűlés után beszélhetnénk,Keiko igaz?
-Igen.
-Aha megkérhetlek Chifuyu,tudom hogy nem akarsz a nyakadra mégtöbb terhet de...vigyáznál a húgomra?
-Ugyan már,számomra egy ilyen bályos hölgy védelmezése csak természetes.😁
-Hé,azért tudd hol a határ!😑
-Bocsánat Draken.😅
-ENGEM NEM KELL MEGVÉDENI!
-Jolvan,de akkor csak tartsd rajta a szemed kérlek.
-Na azért.
-Akkor ez el lett döntve.
Következő probléma amit meg kell oldani az–

És Baji abban a pillanatban kevert Takemichinek egy Sima lángost ami olyan száraz mint a fájdalom.
Mindenki meglepődött ugyanis Baji állítólag a gyorsaságáról és a rajtaütéseitől híres.
Mikey parancsoltak neki hogy álljon le vagy kirúgja a Toman-ból.
Baji válasza fájdalommal töltött el mindenkit mert olyan szavakat intézett az egész bandához ami gyökeresen megváltoztatta az egészet.
Csak itt még nem sejtettük mi következik ezután.
Mindenki mindenre gondolt csak erre nem...

-Nem kell nekem egy gyerekekkel teli banda.
Ezennel Baji Keisuke a Toman első osztagának kapitánya,az ellenséggel társul a vallhallában.
-Baji!!
Azonnal gyere vissza!!!

Én...láttam hogy Baji leejt egy Talizmán szerű dolgot,majd elhagyta a helyszínt.

Draken gondolatai:
Még sosem láttam Mikey-t ilyen idegesnek ezelőtt mindig nyugodt volt.
Hidegvérű, ésszerűen érvelt a maga módján,de most látszik hogy nem tud tiszta fejjel gondolkodni...
Mondjuk ez nekem is rosszul esett...elvégre több évnyi barátság van mögöttünk,mióta az a bizonyos illető elment,mert intézetbe zárták,kezd széttesni a Touman.
És én...nem tehetek ez ellen semmit.

-Baji...
-Mikey...tudom hogy nehéz de próbálj megnyugodni...
-Értem, akkor...hol tartottunk?
Toman problémák...a vallhallával történő harc során szeretném ha mindenki ott lenne...meg az újoncok is!
Minden erőnkre szükség lesz.
Köszönöm a figyelmet, ezennel a gyűlést lezárom.

Miután mindenki elment azután Chifuyu félre hívott,Draken-nek megmondtam hogy haza mehet mert akkor nem lesz vacsora ha marad.
Chifuyu oda nyomott a kezembe egy fehér rózsás táskát amiben egy egyenruha volt meg még sok más.

-Mikey mondta hogy adjam oda gyűlés után...a parfümöt meg a többit azt is tőle kapod
-Köszi Chifuyu...
-Nem nekem köszönd,nem én raktam össze.
-De köszönöm hogy oda adtad.
-Haza kisérjelek?
-Nem kell köszi egyedül is megy.😁
-Akkor vigyázz magadra,világítás alatt menj nehogy elraboljon valaki.
Szia!
-Szia!Jóéjt.

Akkor és ott nem csak azt bántam meg hogy nem jött velem Chifuyu,de azt is hogy nem Draken-nel mentem haza.

És itt is az új rész, remélem tetszeni fog a következő,és ha valakinek van valamilyen ötlete szívesen várom.
Pozitív visszajelzést előre is köszönöm szépen.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜                

Tokyo revengers: Miután megismertelek Mikey X ReaderWhere stories live. Discover now