"Ay çok mu abartmışım baksana, iyi mi bu?" Aynada kendime bakarken bir yandan da bana fikir versin diye eve topladığım komşularımla konuşuyordum."Iyisin iyi." Dedi Mia bana bakmadan. Buraya sırf yemek yemek için geldiğini anlayabiliyordum. Kaşar işte.
"Ay inanamiyorum resmen evleniyorsun!"
"Sadece Minho'nun annesiyle tanışacak, abartma istersen Yiren." Dedi Jiwon göz devirerek. Bunu neden çağırdım ki ben ya? Arada kaynamış heralde.
"Ay Sihyeon aşırı güzel oldun bayılıcam şimdi!" Içlerinden tek sevdiğim Yejiciğimin konuşmasıyla gülümsedim.
Tam ona teşekkür edecekken bir yerden dinazor kükremesi gibi horlama sesi geldi. Hepimiz yerimizde sıçrarken deneyip beğenmediğim kıyafetlerimin altından Minju teyze çıktı.
"Ay Minju teyzeyi kim çağırdı!" Dedi Yiren elini kalbine götürerek. Mia'nın yediği cips boğazında kaldığı için öksürüyordu. Oh canıma değsin orospu.
"Şaka mısınız siz? Ölmemiş miydi bu kadın!"
Soyeon'un kaba cümlesiyle kaşlarımı çattım. Terbiyesiz! Minju teyzenin üstünden kıyafetlerimi toplarken konuştum.
"Kapayın çenenizi pislikler. Kadıncağız duymasın üzülür sonra."
"Istese bile duyabileceğini sanmıyorum."dedi Jiwon. Ona göz devirip Minju teyzeyi kaldırdım.
O benim için değerliydi. Bu apartmanda ki tek dostumdu o benim. Minho'dan hoslandığımı anladığım o kötü dönemde bir tek Minju teyzem yanımda olmuştu. Ayrıca kadını nerdeyse öldürüyor olmamızın vicdan azabı da vardı.
"Kızım ne bu halın?" Dedi Minnu teyzem beni görünce. Kaşlarımı çatıp sordum.
"Halı mı,Ne halısı?"
"Ne bu halin diyo salak." Diye düzeltti beni Mia.
"Ay Minju teyzem ben evleniyorum. Minho annesiyle tanıştıracak bugün beni." Dedim. Minju teyzeye bunu yaklaşık dokuzuncu kez anlatışımdi ama olsun. Yaşlılık işte.
"Minho kim?" Dedi Minju teyze. Ay bu kadının kafa iyice gitti!
"Minju teyze!" Yiren Minju teyzemin duyması için deli gibi bağırırken Soyeon onun koluna vurdu.
"Bağırmasana kulağımın dibinde salak!"
Yiren onu umursamadan bağırmaya devam etti.
"Minho bunun yavuklusu,yavuklusu" Minju teyze anladığını belirtip gülümserken Yiren'e bakıp mırıldandım
"Allah'ın köylüsü ya."
Bana göz devirirken saate baktım. Çoktan beş olmuştu Minho eve altı da gelecekti. Hemen diğerlerini kendi evlerine postalayıp odayı topladım. Daha sonra tekrar aynanın karşısına geçtim.
Dizime kadar uzanan siyah dar bir elbise giymiştim. Cok süslü değildi ama çok sade de değildi. Kalan sürede saçlarımı yapıp kendimi kontrol ettim. Tam olarak yeni gelin gibiydim şuan.
"Hiçbir gelin robot değildir."
Anahtar sesiyle kendi esprime gülmeyi bırakıp kapıya gittim. Minho ayakkabılarını çıkarırken beni gördü,baştan aşağıya süzdükten sonra ıslık çaldı."Taş gibi hatunsun be!" Ondan guzel bir cümle beklerken bu ilkelsi cümleyi duymamla gözlerimi devirdim.
"Ananı sikeyim Minho. İnsan iki romantik cümle söyler."
"Annemle tanışmaya giderken anneme küfür mü ediyorsun?" Üstüme yürüdüğünde kıkırdadım. Kollarından kurtulmak için onu ittirdim.
"Hadi git de hazırlan. Çıkalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👾☠🤯THE NEIGHBOR👾☠🤯|Sihyeon+Minho
Ficțiune generalăKim Sihyeon üst komşusu Lee Minho'nun çıkardığı seslerden rahatsız olur.