28-🐡🐡

210 19 140
                                    

4 ay sonra

"Bebeğim hazır mısın?"

Farımı yaymak için bir fırça ararken oturma odasından bağıran Minho'ya geri bağırdım.

"5 dakikaya evet!"

"Bir saat önce de öyle demiştin?"

Sonunda aradığım fırçayı bulduğumda biraz sinirli bir seste bağırdım.

"Minho arkamızdan kovalayan mı var? Hazırlanıyorum işte!"

Minho bir şirkette stajyerlik için iş başvurusunda bulunmuştu ve başvurusu  kabul edilmişti. Bunu kutlamak için birlikte yemeğe çıkacaktık. Bende şuan onun için hazırlanıyordum.

Son 4 ayda hayatımda herşey çok garip bir şekilde iyi gidiyordu. Minho ile düzenli bir ilişkim vardı ve bundan çok mutluydum.

Odadan gelen iç çekiş sesiyle farımı yaymayı bırakıp aynadan kapıya yaslanmış beni izleyen Minho'ya baktım ve kafamı ne var anlamında salladım.

"Ne?"

"Bebeğim zaten güzelsin niye bu kadar çok makyaj yapıyorsun?"

"Daha güzel olmak için?"

Gözlerini devirip yaslandığı kapıdan doğruldu ve yanıma geldi. Bu sefer masaya yaslanıp beni izlemeye başladı.

"Merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz."

Tabiiki de bu fırsatı değerlendirip Minho'ya makyaj videosu çekiyormuş gibi yapmıştım. O halime kıkırdarken konuşmaya devam ettim.

"Şimdi Yiren'in evine girip gizlice arakladığım bu pahalı fırça ile göz kapaklarımızda ki farı iyice yayıcaz."

"Ne!?"

O yaslandığı masadan hızla doğrulurken elimle göğsünü ittirip geri yaslanmasını sağladım.

"Ayrıntılara takılma bebeğim."

Ben makyajımı yapmaya devam ederken Minho malzemeleri inceliyordu. Durup durup eline malzeme alıp bu ne diye sormaya başladı.

"Bu ne?"

"Baz."

"Bu?"

"Eyeliner."

"Bu?"

"Fondöten.

"Bu-"

Masadaki ruj olduğunu bir kilometre uzaktan bile anlayabileceğin ruju  gösterdiğinde dalga geçtiğini ve benimle uğraştığını anlamıştım.

Küçük piç.

Ona pis pis bakarken sırıtıp bir fırça aldı ve yüzüne gelişigüzel sürmeye başladı ardından beni kıçıyla ittirip aynadan kendine bakmaya başladı.

"Bana da yapsana."

"Ne?"

O aynada kendini onaylar bir biçimde mırıltılar çıkarırken gözlerimi devirdim.

"Bana da yap hadi. Çok yakıştı."

Onu geri masaya doğru yaslayıp bacaklarının arasına girdim. O elini belime atarken bu pozisyonun yanlış yerlere yol açmaması için dua ediyordum. Çünkü Minho en ufak şeyde bile azıyordu.

Abaza piç.

Yüzü zaten pürüzsüz olduğundan-şanşlı piç-fondötene gerek yoktu. Ama kirpiklerine biraz rimel sürsek güzel olabilirdi. Masadan bir rimel aldım ve kapağını açıp fazlalığının gitmesi için önce bileğime sürdüm daha sonra Minho'ya gözünü kapatmasını söyleyip küççük minicik güzel harika kirpiklerine rimel sürdüm.

Gözlerini açmasına izin vermeden koyu mor bir far alıp elime hafifçe sürdüm. Göz kapaklarının kenarlarına mor farı yaydırıp hafiflemesi için fırça kullandım. İşim bittiğinde biraz geri çekilip eserime baktım.

"Hassiktirr..."

"Noldu?"

Minho merakla aynaya dönmeye çalışırken yaptığım makyaja bakıyordum. Lanet olsun fazla yakışıklı oldu!

"Minho olmadı ya boşver hadi gel silelim."

Minho'nun kollarından çıkıp ıslakmendili almak için masaya uzandım. Elimde mendille Minho'nun makyajını temizlemek için arkamı dönmüştümki Minho ondan ayrılmamı fırsat bilip hemen aynada kendine bakmıştı.

Ağzı bi karış açık gözleri pörtlemiş bir şekilde aynaya bakıyordu. Daha sonra yüzünü okşayıp bana döndü.

"Siktirr... Fena yakışıklıyım. Oha. Sihyeon benim gibi bir sevgilin olduğu için çok şanslısın!"

Gözlerimi devirip mendili geri yerine koydum. Minho bu makyajı hayatta çıkarttırmazdı.

Masadaki malzemeleri toplayıp ihtiyacım olanları makyaj çantama, makyaj çantasını da çantama koydum. Çantayı koluma takıp hala aynada kendine bakan Minho'ya döndüm.

"Hadi artık çıkalım. Bitti benim işim."

Aynada kendine öpücük atarken mırıldandı.

"Hm hm"

Göz devirip onu bileğinden tuttum ve kapıya doğru sürüklemeye başladım.

Kapının başına geldiğimizde ayakkabımı giymek için eğildim.

"Sonra görüşürüz güzellik."

Minho göz kırpıp konuştuğunda kaşlarımı çatıp kime dediğini anlamaya çalıştım. Minho ayakkabılarını giyip çıktığında karşımda duran apartmandaki aynayı görmemle bağırdım.

"MİNHO!"

...

Ay fic 30.bölümde finito galiba😭✌

Final yapsam bile özel bölüm atarım ya

Oy ve yorum atmayı unutmayın cicişler please💋

Ovvua👋✌💃💅

👾☠🤯THE NEIGHBOR👾☠🤯|Sihyeon+MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin