2. Telefon Numarası

60 7 36
                                    

Nehir'in güncesinden...

Başımı kaldırıp adamın yüzene baktım, ve kaşlarımı çattım. Adam ise bana bakıp sırıtıyordu. Yüzümüz çok yakın
olduğundan dolayı başımı uçuruma çevirdim. Ve çırpınmaya başladım.

Hem içimden ona saydırıyor hem de ondan kurtulmaya çalışıyordum. Adam bana bakıp, "Hadi ama sende bana aşıksın." dedi. Şaşkınlıkla ona baktım.
Ve "Ne dion lan?!!" diye bağırdım.

Adam afallamış bi şekilde bana baktı sonra alaylı bir şekilde gülümsedi. "Sesin çok güzelmiş lan" dedi. Hala bana bakarak. (Yawşama loading..)
"Ama..." diyip yüzüme biraz daha yaklaştı. "O güzel sesine 'lan' yakışmadı." dedi.

Hemen onu itip ayağı kalkmaya çalıştım. Tam ayağı kalkacak'ken yere düşmem bir oldu. Uçurumun aşşagışsına baktım. İçımden, 'Ya burdan düşseydim. Tövbe..' diye geçirdim.

Ayağa kalkmak için hamle yapacak'ken adam beni belimden tutup kendine çekti. Ve hemen bi açıklama yaptı, "Seni tutmasaydım düşerdin." dedi.

'Tamam' anlamında başımı salladım. Ve hemen belimde ki elini çektim. Ondan uzaklaştım. Bana bakıp elini uzattı. Ve "Efe," diye mırıldandı. Kaşlarımı çatıp bi eline bi yüzüne baktım ve daha fazla onun yanında durmamak için elimi uzatıp, "Nehir." dedim. Ve elini sıktım.

Elimi ondan ayırıp bi an bile düşünmeden arabama doğru ilerledim.
Arkamdan bişeyler mırıldansada onu takmayıp arabanın kapısını açıp içine girecek'ken Efe arabanın kapısını kapatıp elinde ki telefonu bana uzattı.

Telefona baktığımda benim telefonum olduğunu farkettim. Hızla telefonu elinden çekip aldım "Sen.." dediğimde sözümü kesti. "Telefonunu unutmuşsun yanii uçurumun orada." dedi.

"Tamam." diye mırıldandım. Ve arabaya bindim. Hemen arabayı çalıştırdım. Ve gaza bastım, o sırada Efe arkamdan "Bi dahaki sefere görüşürüz." diye bağırdı. Onun bu haline gülümsemeden edemedim.

<3

Uzun bölümler yazacak zamanım olamadığı için yine kısa yazdım. =/
Umarım beğenmişsinizdir,
Bi dahaki bölümde görüşürüz.
Sizi seven Özge

SESSİZ ve SİNİRLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin