3. Aldatılma

43 6 11
                                    

Nehir'in güncesinden...

Evinin önüne geldiğimde, yavaşça anahtarı deliğine soktum. Belki Arda yatıyordur, diye ekstra sessiz oluyordum. Çünkü saat tam 4.23 geçiyordu. Kapıyı yavaşça açıp içeriye girdim.

Montumu çıkarıp kapının yanındaki askılığa astım. Salondan televizyon sesleri geliyordu, ses çıkarmamaya özen göstererek salona doğru ilerledim. Salona girdiğimde Arda'nın koltukta uyuya kaldığını gördüm, istemden bu haline gülümsedim. Uyurken çok tatlı görünüyordu.

Hemen kendi odama gidip battaniye aldım ve yeniden salona doğru ilerledim. Önce televizyonu kapattım sonra, Arda'nın yanına gidip oturdum. Önce elimi Arda'nın belinden geçirdim sonra, başımı göğsüne yasladım. Ve battaniye ikimizin üstüne örttüm.

Gözlerimi kapatıp derin bir uykuya daldım...

Uykumdan bölündüm, çünkü mutfaktan bi tıkırtı geliyordu. Başımı sağa çevirdiğimde Arda yoktu. Hızlı bir şekilde battaniye'yi üzerimden attım. Ayağı kalkıp mutfağa doğru yavaş bi şekilde ilerledim.

Mutfağa girdiğimde, Arda'nın çay doldurduğunu gördüm. Arda beni yeni farkettiğinde gülümseyip, "Hadi gel, kahvaltı hazırladım. Bize." dedi. Bende aynı şekilde ona gülümseyip, kafamı 'Tamam' anlamında salladım.

Tam koltuğa ilerleyecek'ken Arda'nın beni belimden tutmasıyla afalladım. Kaşlarım çatıp Ardaya baktım, o ise rahat bir şekilde bana bakıyordu. "Arda.." dedim. İstemediğimi anlaması için, Ama Arda beni kendine daha fazla yaklaştırdı. (Ay Noluyo Noluyo .d)

"Hm.." dedi, Arda dudaklarıma bakarken. "Arda!" dedim, bu sefer bağırarak. Ama, Arda beni takmıyordu bile. Arda tam dudaklarımı öpücek'ken başımı sola çevirdim, ve yanağımı öptü.

Yanağımı öptükten sonra bana bakıp, gülümsedi. Ben ise o hariç her tarafa bakıyordum. "Neyse, gel kahvaltı edelim." dedi, sakin bir sesle. 'Tamam' anlamında kafamı sallayıp, boş masalardan birine geçtim. Ve kahvaltı yapmaya başladım.

İkimizde çok sessiz'dik. Sessizliği bozan Arda oldu. "Akşam bi arkadaşım gelicek?" Ona bakıp gülümsedim, ve "Güzel" diyip, peyniri ağzıma soktum. "Ama.." dedi Arda ve devam etti, "Kız arkadaşım." dediğinde elimde'ki çatalı yavaşça masaya bırakıp ona baktım.

"Gelsin Arda, en fazla ne olabilir ki?" dedim, Ardaya bakarak. O da bana bakıp gülümsedi, "Hayır, yani ben sadece bilgin olsun istedim, belki is-"
Arda'nın sözünü yarıda kesip şöyle dedim, "Tabii'ki de sorun olmaz Arda. Hem o senin arkadaşın.." Arda 'Tamam' anlamında başını salladı, ve kahvaltıya devem ettik.

Yarım saat sonra..

Askılıktan montumu alıp dışarıya çıktım. Cihan Bey aramıştı, işler biraz yoğun olduğundan dolayı bana ihtiyaçları varmış..

Hemen arabanın anahtarlarına basıp arabayı açtım, ve şöför yerine oturdum. Tam arabayı çalıştırıyordum'ki telefona bilinmeyen bir numara'dan mesaj gelmişti.

0545***: Biraz daha iyimisin?

Kaşlarımı çatıp mesajı yeniden ve yeniden okudum. Kim olabilirdi ki bu?

Nehir: Kimsin?

0545***: Gelecekteki KOCAN

Nehir: Hayırdır?

0545***: Neyse uzatmayayım şimdi senin işin vardır Tabii, Efe hani şu uçurumun kenarında tanıştığın yakışıklı, karizmatik olan EFE.

Tabii ya Efe'den başka kim olabilirdi ki demekki o yüzden telefonumu sonradan bana getirdi.

Efe: Cevap vermicen mi? Oha kızım biliyordum yakışıklı olduğumu ama galiba sana göre yakışıklıdan daha öteyim ;)

Nehir: Ne alakası var? Sadece seni kaydettim?

Efe: 'Gelecekteki kocam' olarak kaydettin değil mi? Evet evet öyle kaydettin.

Dediğine göz devirip hemen Telefonu sessize aldım, ve iş yerine doğru gaza bastım.

İş yerindeki son işlerimi de halledip toparlandım, Ve arabaya doğru ilerledim. Elimde ki saate baktığımda saatin 12.34 geçtiğini gördüm.

Hızlıca arabaya atlayıp eve doğru yol aldım.

Evin kapısının önüne geldiğimde arabayı güzel bir şekilde kapının önüne park ettim. Arabadan çıkıp evin kapısının önüne geldim.

Yavaşça anahtarı kapının kilidine soktum ve kapıyı açtım. İçeriden hiç bir ses gelmiyordu. Demekki Arda yatmıştı.

Arda'nın kapısına doğru baktığımda kapının açık olduğunu gördüm. Ve yavaşça oraya doğru gittim. Kapıdan baktığımda, Arda'nın bi kızla öpüştüğünü gördüm. Kısacası Aldatılıyordum.

<3

Vay şerefsiz Arda.
Zaten tipinden belliydi aga aldatıcağın. Gül gibi kızı kaçırdın...
Neyse umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seven Özge

SESSİZ ve SİNİRLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin