1.3

13 1 0
                                    

Yazarın ağzından;

"Bunun için hala onlara kızgın mısın? Böyle yapma Yuta~"

Jungwoo sevimli sesiyle konuştuğunda Yuta yutkundu. Jungwoo'nun dediklerini reddetmek gerçekten zordu. Hele sevimli ses tonuyla konuşursa onu reddetmek imkansız hale geliyordu.

Jungwoo Yuta'nın yumuşadığını fark edince gülümsedi. Bu sırada çoktan sınıfına gelmişlerdi.

"Oh, Ten hyung."

Jungwoo gülümseyerek Sicheng'in yanındaki Ten'e ilerledi. Yuta'da Jungwoo'nun peşinden ilerlerken gözleri sırada oturan Sicheng'in gözleriyle buluştu.

Yuta kibarlık yapmak için gülümsediğinde Sicheng gözlerini kaçırdı. Yuta Sicheng'in ondan hoşlanmadığını düşünüyordu.

"Sicheng için mi geldin hyung? Merak etme, ben ona güzelce bakıyorum."

Jungwoo Sicheng'e yaklaşıp kolunu omzuna attı ve sırıttı. Yuta Jungwoo'nun bu hareketine gülmüştü.

"Yuta, değil mi? Seninle pek konuşma şansımız olmadı."

Ten Yuta'ya gülümsediğinde Yuta'da gülümsedi.

"Johnny hyung sağ olsun, yanına kimseyi yaklaştırmıyor."

Ten Yuta'nın söylediği şeyle kahkaha atmıştı. Yuta ise gergince gülümsemekle yetindi.

"Sicheng, ben sınıfıma gidiyorum. Ders başlar birazdan. Bir şey olursa yanıma gelirsin."

Ten Sicheng'in saçlarına öpücük kondurduğunda Sicheng yerinde huzursuzca kıpırdandı.

"Tensel temastan hoşlanmıyorsun sanırım."

Jungwoo Sicheng'in yanındaki sırasına oturduğunda Sicheng onları başıyla onayladı. Yuta bir süre sessizce Sicheng'e bakarken içinden onun ne kadar garip biri olduğunu geçiriyordu.

"Ben de sınıfa döneyim o zaman."

Jungwoo sırıtıp saçlarını salladı.

"Hani benim öpücüğüm?"

Sicheng gözlerini sinirle Jungwoo'ya çevirdi. Yuta'yla bu kadar yakın olmasından hiç hoşlanmıyordu. Yuta her ne kadar arkadaş olduklarını söylese de öyle görünmüyordu.

Yuta uzun kırmızı saçını savurarak arkasını döndü.

"Sen önce benden aldığın mangaları geri ver."

Yuta sınıftan çıkarken Sicheng arkasından şaşkınca bakıyordu. Uzun saçın yakıştığı birini ilk defa görüyordu. Yuta gerçekten mükemmel bir görünüşe sahip.

Jungwoo gözlerini Yuta'dan çekip Sicheng'e baktığında onun şaşkınca Yuta'nın arkasından baktığını gördü. Kaşlarını çatıp gözleriyle Sicheng'i süzdü. Sicheng'in heyecanlı göründüğünü fark etti.

Gözlerini tereddütle önüne çevirdi ve bütün bir ders boyunca Sicheng'in o halini düşündü.

My Different Feelings ꕥ YuwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin