Yazarın ağzından;
Sicheng başını sıraya yaslayıp tekrar tekrar bildirimleri kontrol etti. Son zamanlarda nedense Yuta ile arası açılmış gibi hissediyordu. Onu Jungwoo konusunda çok sıkmamalıydı.
Göz ucuyla telefonun arkasında kalmış Jungwoo'ya baktı. Düne nazaran daha iyi gözüküyordu. Yine de biraz solgundu.
"Gerçekten hasta olmuş."
Bir gürültü gelince Sicheng başını kaldırıp kapıya baktı. Gelenler Yuta'nın arkadaşlarıydı.
"Bu zamana kadar hasta olduğuna inanmadın mi?"
Haechan omuz silkip diğerlerinin ardından Jungwoo'ya yaklaştı. Herkesin odağı Jungwoo'daydı. Kimse Sicheng'i fark etmiyordu.
"Woo~ Hasta olma, seni hasta görmeye alışık değilim~"
Mark Haechan'a göz devirip Jungwoo'ya baktı.
"Hastalığını 10 üzerinden değerlendir hyung."
Jungwoo başındaki bücürlere gülerek baktı.
"İyiyim ben, sadece biraz yorgunum."
İkili her ne kadar buna inanmasa da inanmış gibi davrandılar. Onu daha fazla yormak istememişlerdi.
"Yuta nerede?"
Jungwoo merakla etrafa bakındığında Sicheng gözlerini ondan çekti. Her ne kadar belli etmemeye çalışsa da hala Yuta'yı kıskanıyordu.
"Hyung kantine gitti. Sana bitki çayı alacakmış."
Jungwoo arkadaşının bu düşünceliliği karşısında gülümsedi. Yuta hep ince düşünen biriydi.
"Ona gerek olmadığını söylemiştim halbuki."
Sicheng telefonunu alıp sırasından kalktı. Herkesin bakışları merakla ona dönse de o bunu umursamadan sınıfın çıkışına ilerledi. Yuta'yı görmek istiyordu ama Yuta'yı Jungwoo ile yakınken görmek istemiyordu. Bu yüzden yanlarında durmak istememişti.
Sınıftan çıkıp koridora çıktığında karşıdan elindeki bardağı sıkıca tutarak gelen Yuta'yı gördü. Yuta da kendisini fark etmiş olmalı ki ona doğru geliyordu.
"Selam."
Yuta gülümsediğinde Sicheng bir tepki vermedi.
"Bir yere mi gidiyorsun?"
Yuta merakla Sicheng'e baktı. Normalde konuşmuyorlardı fakat son zamanlarda bunu aştıklarını düşünmüştü.
"Hyungların yanına gidiyorum."
Sicheng yine bu hoş duyguları hissediyordu. Ama yanında bir kırgınlık vardı. Sanırım bu kırgınlığın nedeni Yuta'nın ona yazmamasından kaynaklıydı.
"Görüşürüz."
Sicheng daha fazla uzatmadan Yuta'nın yanından ayrıldı. Yuta ise bir süre şaşkınca Sicheng'in arkasından bakmıştı. Sicheng yine eskiye dönüyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Different Feelings ꕥ Yuwin
FanfictionTexting/ Düzyazı Sicheng ne zaman Yuta'nın yanına gitse daha önce hissetmediği farklı duygular hisseder. Bu duyguları görmezden gelmeye çalışır fakat başaramaz. Sonunda bütün mantığını kenara atıp Yuta'ya yazmaya karar verir. Başlangıç: 14.03.2022 B...