Garip: Bağlanma korkusu yaşayan kişiler, kendisine duygusal anlamda ket vurur ve o bağı kurmamak için direnç gösterirler. Bu durumun en yoğun göstergesi ise ilişki yaşamamaktır. Yaşanan ilişkiler de olabildiğince yüzeysel ve kısa süreli kalır.
Bu biraz tanıdık geliyor.NaYuta: ...
Garip: Bu kişiler reddedilme, terk edilme korkuları nedeniyle ilişkide risk almaktan kaçarlar. Varlığıyla mutlu eden birinin yokluğunda çekilecek olası acıdan korktuğu için duygularını saklar ve kendini ilişkiye açmaz.
Yuta.
Ben gerçekten bağlanmaktan korkuyor muyum?NaYuta: Bunu sen bilebilirsin.
Garip: Ben sanırım gerçekten korkuyorum.
Hep bu hisleri yaşamak için yanında olduğumu düşündüm.
Bu his bittiğinde bende yanında durmaya son verecektim.
Kendimi hep buna inandırdım.
Ama bu hisler bitmiyor Yuta.
Aksine yenisi ekleniyor.NaYuta: Sanırım hislerinin nedenini bulmuş olduk.
Garip: Ama daha 2 günümüz vardı.
NaYuta: 2 hafta dolmadan bulmuş olduk.
Garip: Bulduğumuza göre...
Benimle konuşmayı kesecek misin?NaYuta: Hayır.
Seninle konuşmak eğlenceli.Garip: Yuta.
Benimle konuşmayı bırakma.
Sana alıştım.
Beni bırakma.NaYuta: Korkma.
Seni bırakmayacağım.
Senin yanındayım.Garip: Teşekkür ederim :')
NaYuta: :')
Garip: Ben...
Sanırım sana kim olduğumu söyleyeceğim.NaYuta: Bunu yapmak zorunda değilsin.
Daha 2 günün var.Garip: Söylemek istiyorum.
NaYuta: Pekala.
Garip: Sana kim olduğumu söylediğimde saçımı okşar mısın?
NaYuta: Yaparım :)
Garip: Pekala.
O zaman...
Yarın okuldan kaytaralım mı?
Okulun yakınındaki parkta buluşalım.NaYuta: Pekala.
O zaman yarın görüşürüz.Garip: Görüşürüz.
[Görüldü]Yazarın ağzından;
İki genç de telefonunun ekranını kapatıp gözlerini duvara dikti.
Yuta her ne kadar belli etmese de telefonda yazıştığı kişiye bağlanmıştı. Sürekli onunla konuşmaya alışmıştı ve onunla konuşmasa eksik gibi hissediyordu.
Yuta da farkındaydı. İkisinin duygularının aynı olduğunu. İkisinin de birbirine çoktan bağlandıklarını. Birbirleri olmadan yaşayamayacaklarını.
Yuta gülümsedi. Bu zamana kadar onun kim olduğunu bilmiyordu. Bilmeye çalışmamıştı da. Ona sadece konuşmasından vurulmuştu. Başta biraz sapık olduğunu düşünse de sonradan duygularının sapıklıktan ziyade farklı bir şey olduğunu fark etti. Bunu fark etmeyen tek kişi duyguların sahibiydi.
Yuta göz ucuyla telefonuna baktı. Nasıl biri olduğunu merak ediyordu. Onu yarın görecekti. Bunun için heyecanlı hissediyordu.
İkili heyecanla ertesi günü beklemeye başladı. Zaman ikisi için de sanki hiç geçmiyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Different Feelings ꕥ Yuwin
FanfictionTexting/ Düzyazı Sicheng ne zaman Yuta'nın yanına gitse daha önce hissetmediği farklı duygular hisseder. Bu duyguları görmezden gelmeye çalışır fakat başaramaz. Sonunda bütün mantığını kenara atıp Yuta'ya yazmaya karar verir. Başlangıç: 14.03.2022 B...