...
8 ay önce
16 Ağustos 2019"Kuralları biliyorsun Lee Felix." Karşımda duran Lix'in dudaklarına minik bir öpücük bıraktım. Ona benden başka kimsenin bakmasını, dokunmasını istemiyordum. Bunu hayal etmek bile beni deliye çeviriyor. Fakat bizim işimiz bu, istesem de istemesem de yem olarak kullanmamız gerekiyor.
"Unutmam mümkün mü? Endişelenme Hwang." minik, kemikli elini erkekliğime götürdü. Bu onun eğlencesiydi ve ben ses çıkarmıyordum. Elinin altında hissettiği şişlik ona zevk veriyordu çünkü.
"Bu beden sana ait." Bir anda elini bastırması ile dudaklarımdan ufak bir inleme kaçırdım.
Bu gece sana fazlasıyla pahalıya mâl olacak Lee Felix.
"Tıpkı senin bedeninin sadece bana ait olduğu gibi."
"Delisin sen." Gerçekten deliydi.
"Sen de bir deliyi sevecek kadar aptalsın." Altındaki deri eteği düzeltirken doğruldu. Bu geceki kurbanımızı seçmiştik ve kaçırmayı ikimiz de istemiyorduk. Bu yüzden daha fazla oyalanmadı.
"Gözlerini benden ayırma Hwang. Zarar görmemi istemezsin. Bu gece çok eğleneceğiz."
Her zamanki gibi iddialı adımları ile dans pistine giriş yapmıştı.
Artık yaptığı hamlelere alışmıştım.
Sahnenin ortasında özgüvenli bir şekilde dans etmesi beni şaşırtmıyordu.
Tabi bu, tahrik olduğum gerçeğini değiştiremezdi.Felix ciddi mânâda çok güzeldi. Bir ortama girdiği an hetero erkekler bile ağzlarının suyu akmış şekilde Lix'e bakmaya başlardı. Kim bilir kaç tanesi onunla birlikte olma hayalleri kurdu.
İstedikleri kadar düşleyebilirler.
Onu hiç kimse ile paylaşma gibi bir niyetim yok.
Dolgun kalçalarını sallayıp, beline kadar uzanan saçlarını savururken etrafında daha fazlasını isteyen çığlıklar artıyordu.
Evet. Bu gece cidden fazlasıyla eğleneceğiz.
Felix kurbanımıza dönüp yanına adımlamaya başlamıştı. Şuan aptal çocuğun aklından geçenleri düşünmek istemiyorum.
Uzun çocuğu kolundan tutup, sahnenin ortasına çektikten sonra parmak uçlarına çıkıp kulağına bir şeyler fısıldadı.
Söylediği şeyler çocuğun hoşuna gitmiş olacak ki pis bir şekilde sırıtmaya başlamıştı.
O piçe ne söylediğini öğreneceğim Lixie!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐚 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
FanfictionBir gangstere ihtiyacım var. Beni daha iyi sevmesi için... Hyunlix + Taekook