VII

408 68 18
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

"Tch. Bari adımı unutmasaydın. Gangsta'yı kolay unutmayacağını düşünmüştüm. Ne de olsa beni öldüren kişi sensin."

Bu çocuk tanıdığım ilk andan bu zamana kadar hep kusursuzdu.

Tıpkı şuan olduğu gibi.

Sekiz ay boyunca bu plan üstünde çalıştı. Sekiz aylık süreçte içindeki nefret tek bir gram bile yok olmadı.

Şimdi ise plan, planımız kusursuz işliyor.

Sadece finali kaldı.

Bunun için heyecanlıyım!

Kesik kesik çığlıklar atıp, saçlarını yolan çocuğa baktım.

Kel kalacaksın Kim.

Hayal ettim de... Hayır gülme Hyunjin, iş bitince istediğin kadar dalga geçersin.

"A-az önce n-ne o-ld-du?"

Tae'nin gözleri dönüyor. Büyük ihtimalle Lix olayı anlatamadan yığılıp kalacak.

Umarım böyle bir şey olmaz. Kim Taehyung'u taşımak istemiyorum çünkü!

"Hepsi bir oyundu Tae. Şuan içinde bulunduğumuz ikilem de bir oyun. Benim oyunum!"

Kenardan aldığı alkol şişesini dikledi. Bir dakika.

Lix alkollü müydü?

Ben yanında yokken asla içmezdi.

Gerçi, sekiz ay boyunca buluşmadığımızı varsayarsak bu çok normal. Aylarca benimle kavuşmayı mı bekleyecekti?

Ayrıca evet, plan kusursuz işlesin diye sekiz ay boyunca hiç görüşmedik. Bu süreç boyunca ondan nasıl uzak kalabildiğimi ben de bilmiyorum. Yaşıyor olmasını teselli bildim sanırım.

Neyse, hepsi geçmişte kaldı.

Sonunda bugün buluşacağız ve bir daha asla ayrılmayacağız.

Laf olsun diye söylemiyorum bunu, birbirimize söz verdik.

Birimiz giderse diğeri de gidecek.

Aptal olduğumuzu söylemiştik, değil mi?

Ekranda duyduğum ses ile düşüncelerimden kurtuldum.

Lix'in söyleyeceklerini en az Tae kadar merak ediyorum.

"J-jk nerede? Lütfen beni ona götürün. İstediğiniz her şeyi yaparım, yemin ederim."

"Artık bunun için çok geç Kim."

"Ambar'dayken duyduğun silah seslerini hatırlıyor musun? Gerçi, pek umrunda olmamıştı. Çünkü o sırada Yang Jeongin'i öldürmekle meşguldün. Ne üzücü."

"Jeongin'i öldürmeye o kadar odaklanmıştın ki, sevgilinin yardım çığlıklarını fark edemedin."

"Sevgilin Ambar'da öldü Tae. Keşke duyduğun silah seslerine birazcık kulak verseydin."

Tüm hayat enerjisi bitmiş şekilde dizlerinin üstüne çöktü.

Kim Taehyung oyunun bittiğini geç de olsa kabullenmişti.

Şuan sevgilisinden kalan son kayıtlar ekranda dönüyordu çünkü.
Kabullenmeyip ne yapabilir ki?

Bu görüntüler iç açıcı değil.

_

Oy sınırı: 10 oy

Sağlıklı kalın!

𝐆𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐚 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin