VIII

403 55 28
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

14 Nisan 2020
(Felix'in ağzından)

"Sevgilini özledin mi Jungkook?"

Gözleri bir anda parıldamaya başlamıştı.

Tae'ye gideceğimizi söylediğimde inanmasa da şuan geldiğimiz mekanın sevgilisine ait olduğunu biliyordu. Yani artık inanıyordu.

Keşke baştan inansaydın Jk.

Kırıldım şimdi.

"Bak ben sözümü tuttum. Az sonra ona kavuşacaksın."

Elbisemi düzeltip yanına yaklaştım.

Çok güzel çocuksun Jeon. Keşke geçmişte sevgilinin hain planlarını engelleseydin. O zaman sana son kez bakıyor olmazdım ve sevgiline gerçekten kavuşuyor olurdun.

Tabi sen de bana bakıyor olmazdın.

Bedenimde gezinen bakışlarından asla akıllanmayacağını anlamıştım.

Yanımda bulunduğun süreç boyunca bir kez bile kaçmaya çalışmamandan anlamıştım. Hatta garip olan şu ki, sevgiline atmak için hazırladığımız veda videosunu çekerken bile yaptığımız şeye karşı gelmedin, profesyonel bir şekilde rol yaptın.

Kanlar içinde o koltukta otururken aklında sevgilin yoktu.

Sanırım sevgilinin her şeyi öğrendikten sonra seni yanında tutmayacağını anlamıştın.

Ne diyebilirim ki. Tae gayet haklı bu konuda.

Sana tapan birini sadece eğlence için kullandın Jungkook. Fazla rahatsız edici bir durum bu.

Şuan aklından geçenleri de tahmin edebiliyorum fakat bu mümkün değil.

Son sex'ini benimle yapmana izin vermem.

"Artık özgürsün Jk. Sevgilin muhtemelen Ambar'da seni bekliyor."

"Gerçekleri öğrendikten sonra beni bir daha görmek isteyeceğini sanmıyorum." Sırıttım. En azından olacakları biliyordu.

"En azından özgür olacaksın."

"Tüm yaptıklarına rağmen." Ne olduğunu idrak edemeden dudaklarıma kapandı.

Artık emindim. Bu çocuğun ciddi psikolojik rahatsızlıkları var.

Sertçe onu ittim.

𝐆𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐚 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin