2

55 4 0
                                    

SEÇİLMİŞTİM! Salonda volta atıp duruyordum. Artık yıllardır izlediğim ve taraftarı olduğum takımın bir parçası olmuştum! Koltuğa oturdum ve maile tekrar baktım.

"Yüz yüze görüşmek için 27 Mart Perşembe günü (yarın) sizi Ülker Arena'ya bekliyoruz."

Uyuyabilecek miydim? Tabikide hayır! Asla uyuyamayacağımı biliyordum, o yüzden oturup eski maçları izlemeye başlamıştım. Her ne kadar şuanda iyi olsalarda takımın eski günlerini çok özlemiştim.
Bogdanlar, Sloukaslar, Gigiler, Obralar... Hepsi ailenin bir parçasıydı. Ve hepte olmaya devam edecekti.

İzlediğim maçların ardından bilgisayarımı kapatım saate baktım. Saat 03.37'ydi ve yarın görüşmem 10.00'daydı. Eğer uyumaya çalışmazsam asla yetişemeyeceğimi biliyordum. O yüzden hemen odama gidip pijamalarımı giydim.

Yarın gerçekten zor bir gün olacaktı ve buna hazırlanmam gerekiyordu...

~Sabah

Alarmımın sesiyle uyanmıştım. Saat 09.30 du. Hemen yataktan kalkıp duş aldım ve üstümü giyininip yola çıktım. Evim arenaya yürüme mesafesindeydi bu yüzden 15 dakika içinde orda oldum. Kapıya ulaştığımda saat 09.58'di.

Kapıdan içeri girdiğimde beni kilolu bir adam karşıladı. Sertaç Komsuoğlu'ydu bu. Selamlaşıp içeri geçtik. İyi geçen bir toplantının ardından, imzaları attık ve beni salona götürdü...

Çok heyecanlıydım çünkü hepsi oradaydı. Yıllar boyunca tribünden izlediğim adamlar bana bir kaç metre uzaklıkta antrenman yapıyorlardı. Sertaç bey hepsine seslendikten sonra benim yanımda toplandılar, ve onu gördüm...

O herkesinde olduğu gibi benimde idolümdü... Basketbolun Alex'i... Jan Vesely... Neredeyse 10 yılını bu takım için vermişti. Mükemmel teklifler almasına rağmen bırakmamıştı bizi...

Sertaç bey,

"Selam çocuklar. Antrenmana tam olarak başlamadan önce sizi tanıştırmak istedim, yeni takım menajerimiz Nil Hanım."

Hepsi şaşırmıştı, neden olduğunu anlamamıştım ama çok geçmeden hepsi bana başarılar diledi. Fenerbahçe Beko'nun takım menajeri olmuştum! Onlar beklemeden antrenmana geçmişlerdi. Bir tanesi hariç...

"Sen şu taksiciye bağıran kız değil misin?" dedi Şehmus

"Böyle hatırlanmak istemezdim ama evet." diyip güldüm

"Tanıştığıma memnun oldum Nil." dedi.

"Bende çok memnun oldum Şehmus." dedikten sonra Jan onu antrenmana çağırdı ve görüşürüz diyip gitti... Daha yeni katılmama rağmen şunu söyleyebilirim ki, bu aile ortamı çok güzeldi...

Dünyanın En Güzel TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin