Saat 00.00'ı geçiyordu. Ben Barda oturmuş, etrafta sarhoş olup birilerine yavşayanları, deli gibi dans edenleri ve yiyişenleri izliyordum. Bilmem kaçıncı içkim elimdeydi. Sarhoş olmuştum elbette ama benim sarhoş olduğum zamanlar ile ayık olduğum zamanları zor ayırt edebilirdiniz.
Ve aish yiyişenleri izleyince iyice erekte oluyordum. Birini becermem lazım hemde acilen.Ben bunları düşünürken benim boylarımda yanık tenli bir herif yanıma oturdu. Dudaklarım aheste şekilde kıvrılırken avımı bulmanın verdiği sevinç ile kendimi biraz dikleştirdim.
O sırada elini uzattı karşımdaki herif. "Ben Taehyung." adı da kendi gibi sexy ve sert sevdim bu herifi. "Jeon" dedim sadece.
Ardından bilmemezlikten gelerek; "Güzelim yanıma oturma sebebin nedir?" dedim düşüncelerimden sıyrılıp.
Oda acelesiz bir tavırla elindeki şarabından bir yudum alarak "Fiziğin beni cezbetti." diye cevap verdi. Bu sefer elindeki kalan şarabı kafasına dikledi. Ve beğendiğini belirten bir ses çıkardı. "Belki bu cezbedici fizikli adamın yatağında bana yer vardır ha?"Bu sözleri duyduktan sonra arsız bir gülüş bahşedip, dilimi yanaklarımın içerisinide sert bir şekilde dolandırmaya başladım. Cevabım tabiki evetti ama bedenine de bir göz atmam lazımdı değil mi? Gözlerimi vücudu üzerinde gezdirdiğimde kusursuz bir beden beni karşıladı.
Giydiği siyah pantolounu ve pantolonun yanına astığı zincir ve yine pantolonunun rengine simsiyah bir kemer. Üzerinde kahverengi, hardal sarısı ve mavi renklerin hakim olduğu hoş parıltılı bir gömlek vardı ve boynunda ise tıpkı pantolonu gibi simsiyah bir fular. Gömleğinin dört düğmesi açıktı. O fit bedeni kısmen ortaya çıkmıştı.
Onu uzun bir süre inceleyip cevapsız bırakmış olmalıyım ki tek kaşını kaldırarak "Cevap alamayacak mıyım Jeon?"
"Alırsın güzelim çok sabırsız olma, canın daha çok yanar."
Bu sözlerimi duyunca ayağa kalkıp daha da yakınıma geldi ve tam karşıma geçti. Bacaklarını açarak kucağıma oturdu. Bunu yapmasıyla derin bir inilti bırakmıştım dudaklarımdan.Ardından elleri boynuma dolanmış başını biraz daha bana yaklaştırarak kulağımın arkasına bir dil darbesi vurarak beni deli etmeye çalışmıştı. Ve Nalet olsun ki başarıyordu. İşini çok iyi biliyordu.
Olanları ancak idrak ettiğimde ellerimi kalçalarına yerleştirip kalçalarına kendime doğru bir baskı uyguladım. Ve penisimin üzerine oturttum. Ben bunları yaparken o çoktan boynumda oyalanmaya başlamıştı. Dişliyor, emiyor ve dil darbeleri vuruyordu. Tahrik oluyordum.
Son dil darbesini de vurduktan sonra başını geri çekti " Artık net bir cevap alabileceğimi düşünüyorum hm?" "Oh güzelim, çok iyisin, seni sabaha kadar becereceğim"
Bunu dedikten sonra, kucağımda sürtünmeye başladı. Bana kalsa şuracıkta becerirdim ama sakin bir kafayla bu hazzı yaşamak istiyordum.Adının Taehyung olduğunu öğrendiğim adamı kalçalarından tuttuğum gibi yanıma oturttum
"Evime gideceğiz" dediğimde dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve "Sen nasıl istersen" dedi ve bacaklarını açarak koltuğa yayıldı. Yarım saat boyunca orda oturduk, tabi o rahat durmak bilmiyordu, elini durmadan penisime atıp, okşuyordu Ama beni boşaltacak kadar değildi en azından bu dokunuşları. Bu konuda dayanıklıydım.
Bir süre sonra ayağa kalkarak çıkışa doğru ilerledim Taehyung da kalktığımı görünce peşimden geldi.
Arabaya bindiğimizde ben sürücü koltuğuna o ise sürücü koltuğunun yanındaki yolcu koltuğuna oturdu. Kemerlerimşzi taktıktan sonra arabayı çalıştırdım. Ben yola bakarken Taehyung çoktan kemerini çözmüş ve yine yerinde durmuyor elini pantolonumun üzerinden şişmesine kendinin de sebep olduğu penisime dokunuyor,onu okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bar Bitch |¦ Taekook - OneShot
Fiksi Penggemar"Fiziğin beni cezbetti" "Belkide bu cezbedici fizikli adamın yatağında bana yer vardır ha?" "Ah, söylemeyi unutmuşum klasik müzik seks favorilerimden biridir Jeon" 05/07/23